וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן וילדיה דקל, ליאם ואנאל נהרגו בתאונה הקטלנית בצפון, האב מאושפז במצב קשה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 1:21

מורן בן אלי ממעלות תרשיחא נהרגה בתאונה בכביש 89, יחד עם ילדיה בני ה-5, 11 ו-13. אבי המשפחה, שנהג ברכב, נפצע קשה באירוע ומאושפז בבית החולים רמב"ם: "אבל כבד מנשוא". מתחזק החשד כי נהג האוטובוס, שנהרג באירוע, סטה וגרם לתאונה

בווידאו: 5 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בגליל, בהם אישה ו-3 ילדים/צילום: שלומי גבאי ומד"א

מורן בן אלי בת ה-35 ממעלות תרשיחא היא האם שנהרגה היום (רביעי) בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בכביש 89 בצפון, יחד עם ילדיה אנאל בת ה-5, ליאן בן ה-11 ודקל בן ה-15. אבי המשפחה ראובן, שנהג ברכב, נפצע בתאונה ומאושפז בבית החולים רמב"ם.

בעיר מעלות תרשיחא הביעו זעזוע מהאסון הנורא. "אנו המומים עד עמקי נשמתנו מהטרגדיה הבלתי נתפסת שפקדה את עירנו", נמסר מטעם העירייה. "קהילת העיר כולה מרכינה את ראשה ומשתתפת באבלה הכבד מנשוא של המשפחה היקרה ומחבקת אותה בשעתה הקשה מכול". הלווייתם תתקיים מחר ב-15:00 בבית העלמין הישן בעיר.

לדברי מנהל מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, ד"ר האני בחוס, מצבו של אבי המשפחה יציב והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ כללי. "מצבו קשה, הוא מונשם ומורדם ויש לו חבלת חזה, אבל לא נשקפת סכנה לחייו", אמר.

שלושת הילדים שמתו בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
שלושת הילדים שנהרגו בתאונה היום/צילום מסך, ללא
מורן בן אלי וביתה אנאל, שנהרגו בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
מורן בן אלי ובתה אנאל, שנהרגו בתאונה היום/צילום מסך, ללא
מורן בן אלי, שנהרגה בתאונה בגליל ובעלה ראובן בן אלי, שנפצע באורח קשה. ללא, צילום מסך
מורן וראובן בן אלי. מורן נהרגה בתאונה וראובן מאושפז בבית החולים רמב"ם/צילום מסך, ללא

התאונה התרחשה ליד חורפיש שבצפון, בין אוטובוס לרכב פרטי ורכב מסחרי. מעוצמת ההתנגשות התהפך האוטובוס, שהסיע חניכים של בני עקיבא בחזרה לביתם מטיול סוכות. נהג האוטובוס, אשר בסון, בן 76 מקריית ים, נהרג אף הוא בתאונה. במשטרה מתחזק החשד שנהג האוטובוס סטה וגרם לתאונה הקטלנית.

ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, פרסם הודעה בה התייחס למותו של נהג האוטובוס, תושב העיר אשר בסון. "אובדן קשה ביותר של איש משפחה, חרוץ, הותיר אחריו ארבעה ילדים בוגרים ואלמנה, חנה. אגף הרווחה נמצא בבית המשפחה לתמיכה וסיוע".

המונית וברקע האוטובוס בזירת תאונת דרכים בין אוטובוס לכלי רכב סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. אלי אשכנזי
המונית המרוסקת בה נסעה משפחת בן אלי/אלי אשכנזי
אשר בסון בן 76 מקרית ים, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. באדיבות המשפחה
אשר בסון, נהג האוטובוס שנהרג/באדיבות המשפחה

מני אלטמן, חבר קרוב של בסון ומשפחתו, סיפר עליו לוואלה!: "בן אדם שתמיד היה עם חיוך, תמיד שימח אנשים. אם מישהו היה במצב רוח לא טוב - הוא היה מעודד אותו. אני מכיר אותו מילדות והוא תמיד אהב ילדים, תמיד בחיוך, תמיד בנעימות. ילדים אהבו אותו".

"הוא הכיר היטב את הארץ, היה חיובי ואופטימי", ספד לו אלטמן. "טוב לב, נותן מכל הלב בלי תמורה. הוא ואשתו היו באים להורים שלי ז"ל ותמיד הוא הקרין חיוביות. אנשים כמוהו זה כמו בשיר 'איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא'. זו הייתה זכות להכיר אותו".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בזירת תאונת דרכים בין אוטובוס לכלי רכב סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. אלי אשכנזי
המפכ"ל שבתאי ליד האוטובוס ההפוך בזירת התאונה, הערב/אלי אשכנזי

שישה בני אדם נפצעו באורח קשה בתאונה, בהם נהג הרכב, ראובן בן אלי, ושניים מנוסעי האוטובוס. הם פונו במסוק לבתי החולים רמב"ם בחיפה וזיו בצפת. בסך הכל פונו על ידי צוותי מד"א 53 פצועים, לבתי החולים רמב"ם, זיו והמרכז הרפואי לגליל בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully