וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הרוגים ועשרות פצועים בהתנגשות בין אוטובוס לשני כלי רכב בצפון

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:14

בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי ורכב מסחרי נהרגו ארבעה מנוסעי הרכב הפרטי - אם בת 35, ושלושת ילדיה בני ה-15, 12 ו-5. כמו כן נהרג נהג האוטובוס שהתהפך, אשר בסון בן ה-76: "תמיד היה עם חיוך". מצבם של 6 בני אדם נוספים מוגדר קשה, בהם נהג הרכב ושני נוסעי אוטובוס

בווידאו: 5 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בגליל, בהם אישה ו-3 ילדים/צילום: שלומי גבאי ומד"א

חמישה בני אדם נהרגו היום (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בצפון הארץ, סמוך למועצה מקומית חורפיש. התאונה התרחשה בין אוטובוס לרכב פרטי ורכב מסחרי. מעוצמת ההתנגשות התהפכך האוטובוס, שהסיע חניכים של בני עקיבא בחזרה לביתם מטיול סוכות.

ההרוגים הם נוסעי הרכב הפרטי, אם בת 35, ושלושת ילדיה - נער בן 15, ושני ילדים בני 12 ו-5. הרוג נוסף הוא נהג האוטובוס שהתהפך, בן 76 שנלכד מתחתיו וחולץ ללא רוח חיים. שישה בני אדם נפצעו באורח קשה בתאונה, בהם נהג הרכב ושניים מנוסעי האוטובוס. הם פונו במסוק לבתי החולים רמב"ם בחיפה וזיו בצפת. בסך הכל פונו על ידי צוותי מד"א 53 פצועים, לבתי החולים רמב"ם, זיו והמרכז הרפואי לגליל בנהריה. כביש 89 נחסם לתנועה בשני הכיוונים.

ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, פרסם הודעה בה התייחס למותו של נהג האוטובוס, תושב העיר אשר בסון. "אובדן קשה ביותר של איש משפחה, חרוץ, הותיר אחריו ארבעה ילדים בוגרים ואלמנה, חנה. אגף הרווחה נמצא בבית המשפחה לתמיכה וסיוע".

תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, צילום מסך
האוטובוס שהתהפך, היום/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

מני אלטמן, חבר קרוב של בסון ומשפחתו, סיפר עליו לוואלה!: "בן אדם שתמיד היה עם חיוך, תמיד שימח אנשים. אם מישהו היה במצב רוח לא טוב - הוא היה מעודד אותו. אני מכיר אותו מילדות והוא תמיד אהב ילדים, תמיד בחיוך, תמיד בנעימות. ילדים אהבו אותו".

"הוא הכיר היטב את הארץ, היה חיובי ואופטימי", ספד לו אלטמן. "טוב לב, נותן מכל הלב בלי תמורה. הוא ואשתו היו באים להורים שלי ז"ל ותמיד הוא הקרין חיוביות. אנשים כמוהו זה כמו בשיר 'איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא'. זו הייתה זכות להכיר אותו".

ברוך גולן מתנדב זק"א שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "היתה המולה רבה, ראינו עשרות ילדים מתהלכים על הכביש סמוך לאוטובוס שהתהפך. הרכב הפרטי היה מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות. מתוך הרכב חולצו ארבעה נפגעים, מתוכם שלושה ילדים שנלכדו ברכב כשהם סובלים מפציעות קשות וללא רוח חיים, גבר נוסף נלכד מתחת לאוטובוס וחולץ כשהוא ללא רוח חיים, פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של החמישה במקום, ופינו יחד עם מסוקי צה"ל כ-35 נפגעים לבתי החולים".

עוד בוואלה!

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע צעיר נהרג לאחר שהחליק סמוך לירושלים

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, צילום מסך
הרכב הפרטי המרוסק/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים
בווידאו: 5 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בגליל/צילום: שלומי גבאי

משה חסין, תושב חריש, אב לילדה בת 10 שהיתה על האוטובוס סיפר כי בסביבות השעה 17:30 "הבת שלי שהיתה בטיול בני עקביא התקשרה לאשתי וסיפרה שהיתה תאונת דרכים ושהטלפון שלה נשבר, ואז השיחה התנתקה. אחרי כמה דקות היא התקשרה מכל מיני טלפונים של אנשים שהיו שם ואז לאט לאט התחלנו להבין מה קרה שם. יצאתי מהבית והתחלתי לנסוע צפונה לכיוון האזור עד שהבנתי שלקחו אותה לבית חולים בנהריה. דיברתי איתה לפני כמה דקות והיא אמרה שהיא בסדר, היא מחכה שאני אבוא".

תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. אלי אשכנזי
זירת התאונה עם האוטובוס שהתהפך, הערב/אלי אשכנזי
תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, צילום מסך
הרכב המסחרי שנפגע בתאונה/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

"מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו, רכב מסחרי, ורכב פרטי. עד כה הענקנו סיוע לכ-30 נפגעים בהכרה, ישנם עוד נפגעים ללא הכרה שעדיין לכודים. כוחות הכיבוי פועלים לחילוצם", אמר אושרי אליהו מאיחוד הצלה, שהגיע לזירת התאונה.

כוחות רפואה ומסוקי חיל האוויר עם לוחמי יחידת 669 הגיעו לזירה לסייע בחילוץ הלכודים. כ-30 פצועים קל מנוסעי האוטובוס פונו לבתי החולים השונים בצפון. לבית החולים זיו בצפת הגיעו 3 פצועים באורח בינוני וקל. בבית החולים רמב"ם בחיפה הודיעו כי הם נערכים לקליטת פצועים מהתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully