וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודות להתגייסות יוצאת דופן: דור ונועה נישאו שבועיים לאחר שהבניין בו גרו קרס

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 13:30

דירתם של דור אלעד ונועה יחזקאל ניזוקה בקריסת הבניין, ואיתה ציוד רב, כולל שמלת הכלה, חליפת החתן וטבעות הנישואין. "שקלנו ברצינות לבטל אבל הגיעו המון הצעות מאנשי מקצוע שהתנדבו לעזור לנו. להיות בצד המקבל של התגייסות במצבי חירום ריגש אותנו עד בכי"

כשבועיים לאחר קריסת הבניין בחולון נישאו אמש (רביעי) זוג דיירים שדירתם ניזוקה מן הקריסה. דור אלעד, בן 30, ונועה יחזקאל בת ה-26, נאלצו לדחות את חתונתם כמה פעמים בשל אילוצי נגיף הקורונה. כשקרס הבניין בחולון, השלימו כבר בני הזוג עם דחייה נוספת של החתונה, אך אז הם זכו להתגייסות יוצאת דופן של נותני שירות ואנשים פרטיים.

הכלה, נועה יחזקאל, סיפרה על אירוע החתונה אמש: "היה מדהים, מאוד מיוחד ומרגש, זו לא הייתה החתונה שתכננו. רק התאריך נשאר, כל השאר השתנה. המיקום, אופי החתונה מבחינת מספר מוזמנים. היינו אמורים לעשות חתונה קטנה של 60 איש בגלל הקורונה ובסוף עשינו חתונה גדולה עם כ-200 מוזמנים".

נועה ודור זוג שביתו קרס בחולון התחתן. אפי יוספי, תמונות גולשים
"זו לא הייתה החתונה שתכננו". דור ונועה על רקע הבניין ההרוס/תמונות גולשים, אפי יוספי

יחזקאל סיפרה כי בדירתם שניזוקה נמצאו הפריטים החיוניים ביותר לחתונה. "יצא שכל הציוד שלנו לחתונה המקורית נמצא בדירה: שמלה, חליפה חתן, טבעות נישואין משפחתיות מהצד של בן הזוג שלי, וכל המסמכים".

היא תיארה את הלבטים סביב קיום האירוע. "שקלנו ברצינות לבטל כי הבנו שיש לנו שבועיים וחצי לתכנן חתונה. אין לנו כסף, הלך לנו הכל, כל שקל נחשב. וגם איך אפשר לשמוח? איבדנו את כל הבית. לאט לאט הגיעו המון הצעות ואנשי מקצוע שהתנדבו לעזור לנו. צחקתי על זה שאין לי בגדים אבל אני יכולה ללבוש שמלות כלה כל השנה, מרוב הצעות של בעלי חנויות כלה שרצו לעזור".

החתונה המקורית של הזוג תוכננה להתקיים בחוף אפולוניה, אך לפני שבוע צוק קרס במקום. "זו חתונה בסימן קריסות", מתלוצצת יחזקאל. "אבל האמת, החלטנו לשנות מקום עוד לפני הקריסה של הצוק באפולוניה, בעיקר מתוך סיבות כלכליות. מסעדת 'סעדיה בפארק' התנדבו ונתנו לנו את המקום בחינם. הבעלים של המקום גם עזר לנו וקישר אותנו לספקים שהתנדבו, האוכל והצלם והדי ג'יי. הוא גם קישר אותנו לזמר סער טוויטו שהגיע והופיע".

היא מסכמת כי "בסוף הייתה לנו חתונה סופר מדהימה ומיוחדת, הגענו כמו אורחים, לא ידענו מה הולך להיות בחתונה באמת. ישבנו עם הדי ג'יי רק שעה לפני קבלת הפנים. התקרית הזאת גרמה לנו להבין, כמה מעט שליטה יש לנו בחיים. באמת לא יוצא לנו מהראש שיכולנו לא להיות בחיים היום, זה צירוף מקרים שניצלנו".

עוד בוואלה!

יממה לאחר פינוי הדיירים מחשש להתמוטטות: בניין קרס בחולון

לכתבה המלאה
נועה ודור זוג שביתו קרס בחולון התחתן. אפי יוספי, תמונות גולשים
"לא יוצא לנו מהראש שיכולנו לא להיות בחיים היום". נועה ודור/תמונות גולשים, אפי יוספי

נועה שיתפה על הדאגות הכלכליות שלה ושל בעלה הטרי עם תחילת חייהם המשותפים יחד. "הבית שנהרס היה בבעלות משפחתית, אנחנו כרגע עדיין ישנים אצל ההורים שלי בכפר סבא. כנראה שסגרנו שכירות על דירה עכשיו בחולון, לא רחוק מהבניין שלנו שנהרס. ברגע שנדע מה אפשר לחלץ, נראה במה אפשר למלא את הדירה החדשה, אפילו הבגדים שיש לנו זה תרומות. זה שאין הוצאות על החתונה מאוד עוזר לנו להמשיך הלאה, הכסף שקיבלנו מהאורחים יילך כולו לבניית הבית החדש. זה לא היה קורה בלי אנשים זרים שהתגייסו והתנדבו למעננו. זה משהו מאוד ישראלי, כמה שזה קלישאה ידענו שעם ישראל טוב ויודע להתגייס במקרי חירום ואסונות, אבל להיות בצד המקבל של זה, לראות את זה בעיניים ולהרגיש את זה ריגש אותנו עד בכי בשבועיים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully