וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: תושב עזה נורה למוות על ידי צה"ל סמוך לגדר הגבול

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 13:04

לטענת הפלסטינים, עובד עירייה בן 41 נורה בצווארו מול אל-בורייג', לאחר שיצא לצוד יונים. דובר צה"ל מסר כי הדיווח בבדיקה. מוקדם יותר נהרגו מאש כוחות הביטחון שני פלסטינים חמושים בהר הבית וג'נין. צה"ל: אחד החשודים זוהה חופר בקרקע כשהוא נושא תיק חשוד

העבודות להקמת המכשול העילי בגבול רצועת עזה. משרד הביטחון, אתר רשמי
גבול רצועת עזה/אתר רשמי, משרד הביטחון

פלסטיני בן 41 נורה היום (חמישי) למוות על ידי חיילי צה"ל סמוך לגדר הגבול ברצועת עזה - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. על פי הדיווח, ההרוג, מחמד עמאר מאל-בורייג', עובד עירייה, יצא לצוד יונים כשנורה בצווארו.

מדובר צה"ל נמסר כי אחד החשודים זוהה חופר בקרקע כשהוא נושא תיק חשוד. בעקבות הזיהוי, כוחות צה"ל ששהו בנקודה, ירו לעבר החשוד. עוד אמרו כי מוכרת טענה על פלסטיני הרוג כתוצאה מהירי והאירוע מתוחקר.

מוקדם יותר הבוקר, נהרגו שני פלסטינים חמושים בתקריות עם כוחות הביטחון. בירושלים אישה כבת 30 ניסתה לדקור שוטרים במעבר השלשלת, הכוח הגיב בירי והיא נהרגה במקום. שעות לפני כן מחבל חמוש נהרג בעת חילופי אש עם צה"ל באזור ג'נין. בשני המקרים לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

בעקבות ניסיון הפיגוע בירושלים הכניסות להר הבית ולעיר העתיקה נסגרו לזמן קצר. במשטרה מסרו כי "עירנותם ותגובתם המהירה של השוטרים לאירוע, הביאה לנטרולה של המפגעת, תושבת קבטיה שבאזור ג'נין. כוחות רפואה שהגיעו למקום קבעו בהמשך את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully