וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של הקצין שנפצע באזור ג'נין: "רימון שהיה עליו נפגע מכדור - ולא התפוצץ"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:38

כשהוריו לצד מיטתו ברמב"ם, מפקד הפלגה בדובדבן שנפגע במבצע מעצרים בכפר בורקין החל להגיב לשאלות ולסמן שהוא זוכר כיצד נפצע. "מדובר בנס. תשעה כדורים פגעו בו והוא נשאר בחיים", אמר אביו בהתרגשות

בווידאו: אביו של הקצין שנפצע קשה בג'נין/יואב איתיאל,מערכת וואלה!

מצבו של מפקד הפלגה שנפצע במבצע מעצרים בכפר בורקין שליד ג'נין השתפר היום (רביעי) בבית החולים רמב"ם. כשהוריו לצד מיטתו, קצין יחידת דובדבן החל להגיב לשאלות ולהשיב שזוכר כיצד נפצע בעזרת תנועת ראש. "יש לנו לוחם", אמר אביו יוסי באופטימיות. "מדובר בנס. תשעה כדורים פגעו בו והילד חי. כדור פגע ברימון שהיה עליו, הרימון התפרק לשניים ולא התפוצץ".

"לאחר שלושה ימים שהוא עובר ניתוחים מפרכים שנמשכו שעות ארוכות, הבוקר מנסים לגמול אותו מחומרי הרדמה ושיתעורר לאט לאט", אמר האב יוסי. "כשניגשתי ושאלתי אותו אם הוא יודע מה קרה או אם כואב לו הוא הניד בהנהון בראש, שהוא יודע מה קרה וזוכר הכול. מקווה שהוא יקום ויספר לנו".

שר הביטחון גנץביקר את קצין ולוחם דובדבן שנפצעו בג'נין  בבית החולים רמב"ם.. ללא, משרד הביטחון
החייל שנפצע בבית החולים/משרד הביטחון, ללא

מנהל מחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם, ד"ר ירון בר לביא, עדכן על מצבם של הפצועים. "שניהם במצב יציב וטוב", הרגיע. על הקשר שנפצע סיפר כי הוא "ער ומתוכנן לעבור למחלקה כירורגית חזה אחר הצהריים", ועל הקצין אמר כי הוא "התעורר הבוקר וגם נגמל מהנשמה. מקווים שבהמשך גם יוכל לעבור למחלקה כירורגית. אנחנו מתכננים שעד סוף השבוע הבא שניהם יוכלו לעבור לשיקום".

מפקד הפלגה והקשר נפצעו במהלך מעצר בבורקין, כחלק ממבצע נרחב לסיכול תשתית טרור של חמאס, שככל הנראה תכננה להוציא לפועל פיגוע. במהלך המבצע נהרגו חמישה מחבלי חמאס, וכמה נעצרו. העצורים נחקרים וצה"ל ממשיך בפעילות בניסיון לסכל את תשתית הטרור שלקחו בה חלק בגדה. הלילה פעלו הכוחות בכפר בידו ותפסו נשק ואמצעי לחימה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully