וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הקצין הפצוע: "זה סיוט. החזקתי לו את היד לפני הניתוח, לא מאמין שזה הוא"

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 18:16

יוסי, אביו של אחד משני לוחמי דובדבן שנפצעו בהתקלות עם מחבלים ביו"ש, סיפר על בנו: "ילד של מצוינות וצניעות. לא אעזוב את ביה"ח עד שהוא על הרגליים". גנץ בביקור ברמב"ם: "ממשיכים בתחקיר, נתמוך במשפחות ובטיפול הפצועים". יומן מבצעים של צה"ל אותר ע"י פלסטינים בשטח

בווידאו: אביו של הקצין שנפצע קשה בג'נין/יואב איתיאל,מערכת וואלה!

יוסי אביו של הקצין מיחידת דובדבן שנפצע קשה בפעילות צה"ל בכפר בורקין השבוע, אמר היום (שני) בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם מאושפז בנו, כי הוא חש שהוא ב"חלום בלהות". הוא תיאר את בנו במילים "ילד של מצוינות וצניעות". מצבו של הקצין ושל הלוחם הנוסף מוסיף להיות קשה, אך הבוקר חל שיפור במצבם.

"הוא לא הגיע בשבת. זה חלום בלהות, סיוט. היום החזקתי לו היד לפני שנכנס לניתוח, ואני לא מאמין שזה הוא", אמר יוסי, שהדגיש "לא אעזוב את בית החולים עד שהוא על הרגליים". הוא סיפר כי בנו "כעס עליי שאישרתי בשבילו שידליק משואה במועצה".

"חינכו את הילדים למצוינות, להיות ביחידות המובחרות. עם כל הדאגות אנחנו הכי גאים בהם. אם אתה מחנך בדרך מסוימת, אתה לא יכול להגיד לו ללכת להיות ג'ובניק. כששמעתי שהוא חתר למגע עם המחבל זה לא הפתיע אותנו", הוא אמר.

כוחות צה"ל בכפר בורקין ליד ג'נין, 26 בספטמבר, 2021. תמונות גולשים
כוחות צה"ל בג'נין, השבוע/תמונות גולשים

השניים נפצעו במהלך מעצר בכפר בורקין, כחלק ממבצע נרחב לסיכול תשתית טרור של חמאס, שככל הנראה תכננה להוציא לפועל פיגוע. במהלך המבצע נהרגו חמישה מחבלי חמאס, וכמה נעצרו. העצורים נחקרים וצה"ל ממשיך בפעילות בניסיון לסכל את תשתית הטרור שלקחו בה חלק בגדה. הלילה פעלו הכוחות בכפר בידו ותפסו נשק ואמצעי לחימה נוספים.

אחד משני הפצועים התעורר והחל לתקשר עם משפחתו וצפוי לנשום בכוחות עצמו כבר בהמשך היום. הפצוע השני עתיד לעבור הבוקר ניתוח ממושך להמשך הטיפול בחלק מהפציעות מהן הוא סובל, ובסיום הניתוח הוא יחזור למחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול.

עוד בוואלה!

שיפור במצבם של שני לוחמי דובדבן שנפצעו קשה במבצע המעצרים באזור ג'נין

לכתבה המלאה
בווידאו: גנץ ביקר את הלוחמים שנפצעו/צילום: יואב איתיאל

שר הביטחון בני גנץ ביקר את שני הלוחמים הפצועים ברמב"ם, ואמר כי למשרד הביטחון שלושה מאמצים - המשך הפעילות הצבאית, תמיכה במשפחות וכן הטיפול בפצועים באמצעות בית החולים. כמו כן, גנץ הבהיר כי תחקורי האירוע ממשיכים. "אין פלא שממשפחות כל כך נפלאות יצאו לוחמים כל כך נפלאים", מסר.

מוקדם יותר היום, הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר את הפצועים גם הוא. "אנחנו ניתן ללוחמים את הטיפול הטוב ביותר. פגשתי משפחות נהדרות, נעזור להן ונעמוד לצידן בכל שיצטרכו", הבטיח בביקורו. לסגנית מנהל בית החולים, ד"ר מיכל מקל שליוותה אותו בביקור, אמר הרמטכ"ל לפני שיצא: "אנחנו סומכים עליכם".

המחברת שנותרה בשטח

בתוך כך, במסגרת הפעילות של צה"ל וכוחות הביטחון ביום ראשון לפנות בוקר בכפר בידו למעצר המבוקשים מתשתית חמאס, נשארה בשטח מחברת ובה פירוט יומן מבצעים ופעולות שצה"ל ביצע באזור. המחברת אותרה על ידי פלסטינים ונלקחה.

גורמי צבא באוגדת יהודה ושומרון אומרים כי מדובר באירוע חמור שלא היה צריך לקרות, ללא קשר לפרטים המבצעיים שהיו בתוך המחברת. יצוין, כי בצה"ל מנסים להילחם בתחום אבטחת מידע במיוחד בתחום המבצעי, והענישה מחמירה בהתאם.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך המבצע אתמול אבדה מחברת השייכת למפקד בכוח. לאחר בירור עולה כי אין חשש לדליפת מידע רגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully