וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד תאורה קרס על אישה כבת 40 בחולון, מצבה בינוני

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 18:18

העמוד נפל על האישה ברחוב יגאל ידין בעיר, ככל הנראה בשל רוחות חזקות. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים שיבא תל השומר כשהיא בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים

בווידאו: עמוד תאורה קרס על אישה כבת 40 בחולון, מצבה בינוני/צילום: מד"א

אישה כבת 40 נפצעה היום (שבת) באורח בינוני לאחר שנפגעה מעמוד תאורה שקרס עליה בחולון. העמוד נפל על האישה ברחוב יגאל ידין בעיר, ככל הנראה בשל רוחות חזקות.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים שיבא תל השומר כשהיא בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים. "זה פשוט נס של חג הסוכות", סיפרה פארמדיקית מד"א נעמי צבי.

"ראינו עמוד תאורה גדול שנפל על המדרכה ובסמוך שכבה אשה כבת 40 בהכרה מלאה, היא הייתה כאובה וסבלה מפציעות בגפיים ובראש, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל טיפול תרופתי, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ והמשכנו לטפל בה בזמן הפינוי לבית החולים כשצבה בינוני ויציב. היא סיפרה לנו בדרך שהארוע התרחש כשטיילה עם הילדים ובדרך נס הארוע לא הסתיים קשה יותר".

עמוד תאורה קרס על אישה כבת 40 בחולון, מצבה בינוני 25.09.21. מד"א
זירת האירוע/מד"א
העמוד שקרס על אישה בחולון, 25 בספטמבר, 2021. מד"א
"נס של חג הסוכות"/מד"א

מקרה דומה אירע בחודש הקודם כשאישה כבת 60 מתה לאחר שנפל עליה עץ בטיילת יגאל אלון בטבריה. בזמן האירוע נשבו רוחות במהירות של 70 קמ"ש, שהובילו לשבירתו של העץ וקריסתו על האישה. צוותים של מד"א שהגיעו לזירה דיווחו תחילה על אישה לכודה ומחוסרת הכרה, ובהמשך נאלצו לקבוע את מותה.

חובש בכיר במד"א יואל נגר סיפר: "כשהגענו לטיילת ראינו את הפצועה שכובה במדשאה כשהיא לכודה מתחת לגזע עץ גדול שקרס ופגע בה. במקביל לפעולות החילוץ שלה ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully