וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ על התדרוכים נגד אלרעי-פרייס: מעשה פסול, מגבה אותה ואת משרד הבריאות

עודכן לאחרונה: 24.9.2021 / 21:46

ברקע הביקורת שהושמעה נגד ראש שירותי בריאות הציבור, אמר שר הבריאות כי הוא "מגבה, וימשיך לגבות, את אנשי המקצוע המעולים של משרד הבריאות". עוד אמר כי "השתלחות בעובדי ציבור היא מעשה פסול, ויש למגר אותה מהשיח הפוליטי בישראל". גנץ: נותן גיבוי לצוותים הרפואיים

בווידאו: מתחסנים בתל אביב לאחר החלטת ה-FDA/צילום: סוניה גורודיסקי

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, אמר היום (שישי) כי הוא מגבה את ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס. זאת, ברקע התדרוכים שנשמעו לאחרונה נגד אלרעי-פרייס מטעם גורמים שונים. "שר הבריאות מגבה, וימשיך לגבות, את אנשי המקצוע המעולים של משרד הבריאות, ובהם כמובן ד"ר שרון אלרעי פרייס", אמר. "השתלחות בעובדי ציבור היא מעשה פסול, ויש למגר אותה מהשיח הפוליטי בישראל".

מעט לאחר מכן, פרסמו הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הודעת גיבוי נוספת לאלרעי-פרייס. "שר הבריאות ומנכ"ל המשרד מבקשים להבהיר כי הם נותנים גיבוי מלא לראש שירותי בריאות הציבור במשרד, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, שעושה לילות כימים בעבודה מקצועית ובכישרון רב", אמרו.

"אנו קשובים לביקורת עניינית ומתמידים במאמץ לשקיפות ולהסברה מיטביים, אולם לא נעבור בשתיקה על השתלחויות אישיות וחסרות שחר כלפי עובדינו המסורים. ד"ר פרייס וכל עמיתיה במשרד ימשיכו לפעול למען בריאות הציבור בישראל, במקצועיות וללא מורא".

ראש שירותי בריאות הציבור, שרון אלרעי פרייס
 במהלך מסע"ת בנושא מדיניות החיסונים 29 באוגוסט 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ברקע התדרוכים נגדה, שר הבריאות אמר כי הוא מגבה אותה. אלרעי-פרייס/פלאש 90, יונתן זינדל

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ כתב בפייסבוק כי הוא מתנגד לשיח ברשתות שיוצא נגד הצוותים הרפואיים וגורמי המקצוע. "אני רואה את השיח שמתנהל בימים האחרונים כנגד מי שמקדישים בשנה וחצי האחרונות את חייהם למאבק בנגיף, ומבקש להגיד שאני נותן גיבוי קודם כל לצוותים הרפואיים שעושים לילות כימים להצלת חיי אדם, וגם לכל גורמי המקצוע - במשרד הבריאות, במערכת הביטחון, בייעוץ המשפטי לממשלה, ובכלל המשרדים. גם אם ישנם חילוקי דעות, המקום לפתור אותם הוא בדיונים, ולא בעיתונים", כתב.

אתמול החליט ראש הממשלה נפתלי בנט להמשיך עם מדיניות הקורונה הקיימת שלא מגבילה התקהלויות, בניגוד מוחלט לדעת כל בכירי משרד הבריאות. זאת, בעקבות נתונים שהעלו בפניו חוקרים מהאוניברסיטה העברית, המראים מגמת ירידה של מקדמי ההדבקה, שלפי התחזית תשמור בעשרת הימים הקרובים על הירידה בהדבקות, וכן תוביל לירידה בתחלואה הקשה החדשה. הנתונים הוצגו בישיבה עם גורמי המקצוע שהתקיימה אתמול.

לפני החלטת בנט להמשיך את המדיניות הקיימת, קבינט המומחים של משרד הבריאות המליץ להטיל מגבלות התקהלות של 300 איש בחללים סגורים. המומחים הדגישו כי סגר אינו על הפרק, אך עם זאת אין הגיון בקיום התכנסויות נרחבות לטובת אירועי תרבות וספורט בתקופה של שיא הדבקה לא נשלטת, כשעשרות חולים צעירים מגיעים לטיפול במצב קשה מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully