וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בלונדון יצאה לפאב ליד ביתה. גופתה נמצאה בפארק למחרת

סבינה נסה, בת 28, קבעה להיפגש עם חברה בפאב סמוך, אך היא מעולם לא הגיעה. המשטרה עצרה חשוד ברצח וביקשה את עזרת הציבור באיתור אדם וכלי רכב נוספים. הרצח אירע חצי שנה אחרי מקרה דומה שהסעיר את בירת בריטניה. "המסע שלה היה צריך להימשך חמש דקות בלבד"

סבינה נסה, מורה שנרצחה בפארק בלונדון. משטרת בריטניה, אתר רשמי
גופתה אותרה על ידי אדם שטייל עם כלבו. סבינה נסה/אתר רשמי, משטרת בריטניה

משטרת בריטניה עצרה חשוד ברצח של מורה בפארק בלונדון. סבינה נסה, בת 28, נרצחה בזמן שיצאה בשבוע שעבר מביתה לפאב סמוך, כדי לפגוש חברה, מרחק הליכה של חמש דקות בלבד. היא יצאה מביתה בשעה 20:30 ועברה בפארק קאטור בדרכה לפאב בכיכר פגלר בקידברוק וילג'. היא מעולם לא הגיעה וגופתה נמצאה בפארק יום למחרת, על ידי אדם שטייל עם כלבו.

"המסע של סבינה היה צריך להימשך חמש דקות בלבד, אך היא מעולם לא הגיעה ליעדה", אמר קצין המשטרה ג'ו גאריטי. החשוד המרכזי, בן 38 מדרום לונדון, נעצר אתמול אחרי שחשוד אחר כבר שוחרר.

המשטרה פרסמה גם תמונות ממצלמות האבטחה שתיעדו אדם נוסף המבוקש לחקירה וכלי רכב. היא ביקשה מכל אחד המזהה אותם ליצור עמה קשר באופן מידי.

"כל מידע על זהותו או על מקום הימצאו עשוי להיות קריטי לחקירה שלנו", אמר המפקח הבכיר ניל ג'ון. המשטרה ציינה כי סיבת המוות טרם נקבעה רשמית מאחר שהניתוח שלאחר המוות לא היה חד-משמעי.

חשוד במעורבות ברצח של מורה בלונדון שתועד על ידי מצלמות אבטחה. משטרת לונדון, אתר רשמי
חשוד נוסף שוחרר ממעצר. אדם המבוקש לחקירה אחרי שתועד במצלמות האבטחה/אתר רשמי, משטרת לונדון

הרצח של סבינה אירע חצי שנה לאחר מקרה אחר שזעזע את בירת בריטניה, הרצח של שרה אוורארד על ידי שוטר. בעקבות הרצח ההוא, פרצה מחאה בדרישה להגביר את בטיחותן של נשים בממלכה והממשלה הבטיחה להקשיח את החוק. הערב אמורה להתקיים עצרת לזכרה של סבינה בכיכר שאליה היא הייתה אמורה להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully