וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בתנועת הרכבות בצפון לאחר שנכים חסמו את המסילה ליד עתלית

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 12:06

כמה נכים קשרו את כיסאות הגלגלים שלהם אחד לשני כמחאה על כך שהממשלה, לטענתם, לא מכבדת את הסכמי העבר שחתמו עם משרדי האוצר והרווחה. תנועת הרכבות בין בנימינה לחיפה הופסקה זמנית. "אם הסחבת של העברת כספיי ציבור הנכים לחשבונותיהם תימשך - המחאה תתעצם"

בווידאו: נכים חוסמים את מסילת הרכבת סמוך לעתלית/מערכת וואלה!

תנועת הרכבות הופסקה הבוקר (ראשון) בשנית בקטע המסילה שבין תחנות חוף הכרמל ובנימינה. מוקדם יותר, הנכים חסמו את אותו קטע במסילה ולאחר כשעה פינו אותה. זאת, בשל טענתם על כך שהממשלה, לטענתם, לא מכבדת את הסכמי העבר שנחתמו ביניהם לבין שרי האוצר והרווחה.

"מבחינתנו משרד האוצר וממשלת ישראל שברו את הכלים", אמר אייל כהן מוביל מאבק הנכים. "אנחנו לא יכולים להכיל את הזמן הרב שאנו ממתינים לכספים ולכן מאבק הנכים עולה עוד שלב, אנחנו אומרים ומקיימים, נהפוך לכם את המדינה".

הפגנת הנכים חוסמים את תנועת הרבות מחיפה לת"א 19 בספטמבר 2021. דוברות קבוצות מאבק הנכים, אתר רשמי
מחאת הנכים, הבוקר/אתר רשמי, דוברות קבוצות מאבק הנכים

הוא המשיך ואמר כי "היום אזקנו את כיסאות הגלגלים בשרשאות ומבטיחים שנחזור לתחילת המאבק של שנת 2018, הלכנו איתכם יד ביד וחשבנו שכבר סיימנו, והנה אתם מושכים אותנו עוד ועוד, אנחנו יחידה לוחמת, אותנו לא מעניין פוליטיקה, אותנו מעניין צדק ויושר, ולכן אנחנו עוד נהיה בשטח כל עוד הנכים במדינת ישראל לא מקבלים ממשרד האוצר וממשלת ישראל את המגיע להם כחוק".

מרכבת ישראל נמסר: "בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילה הסמוך לעתלית, הופסקה תנועת הרכבות בקטע המסילה שבין תחנות חוף הכרמל ובנימינה, וחלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות. לפי שעה ובאופן זמני, רכבות מצפון יסתיימו בחיפה חוף הכרמל, ורכבות מדרום יסתיימו בתחנת בנימינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully