וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: פעוט בן שנה וחצי טבע למוות בבור ביוב

עודכן לאחרונה: 16.9.2021 / 21:20

הפעוט הובא למרפאה מקומית לאחר שנמשה מבור ספיגה בערערה בנגב, שם נאלצו הצוותים לקבוע את מותו. לדברי המשפחה, הפעוט נפל לבור שנמצא בסמוך לביתם. כוחות מהשטרה הגיעו לאזור האירוע ומחפשים את הזירה בה הפעוט טבע

פעוט כבן שנה וחצי מת הערב (חמישי) לאחר שטבע בערערה שבנגב. הפעוט הובא למרפאה מקומית בערערה לאחר שנמשה מבור ספיגה, שם נאלצו הצוותים לקבוע את מותו.

על פי גורמי רפואה, דודו של הפעוט הוא שהביא אותו למרפאה. לדברי המשפחה, הפעוט נפל לבור ביוב בסמוך לביתם. כוחות משטרה הגיעו לאזור ומחפשים את זירת האירוע.

אמבולנס,  15 בנובמבר 2020. צוריה זאבי, TPS
נפל לבור ביוב, ונמשה ללא רוח חיים/TPS, צוריה זאבי

בחודש יולי אירעה טביעה נוספת בנגב, כשתינוק בן שנה נמצא ללא רוח חיים בדלי מים ביישוב חורה. התינוק, ג'לאל אבו אלקיעאן, פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה שבבאר שבע זמן מה לאחר המקרה, אולם למרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לקבוע את מותו.

יומיים קודם לכן, פעוט בן שנתיים, משה ג'אן מאור עקיבא, טבע למוות בחוף לא מוכרז בחדרה. עדי ראייה סיפרו כי הוא שיחק בחול בחוף הדייגים, כשלפתע גל סחף אותו אל עומק הים. הוא נמשה מן המים במצב אנוש, ופונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים הלל יפה בעיר, שם קבעו הרופאים את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully