וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נכלל ברשימת 100 המשפיעים של "טיים": עבאס כתב עליו: "אמיץ שעשה שינוי"

15.9.2021 / 17:21

ראש הממשלה נבחר להיכלל ברשימה היוקרתית שמוציא המגזין האמריקני מדי שנה. בהמלצתו עליו כתב יו"ר רעם, ש"השליך את עצמו לסערת אש פוליטית על מנת ליצור קשרים שהיו בעבר בלתי נתפסים"

ראש הממשלה נפתלי בנט נכנס לרשימת 100 המשפיעים של מגזין טיים האמריקני, שפורסמה אמש (שלישי). מי שכתב את דברי הנימוק וההמלצה הוא יו"ר רע"ם, מנסור עבאס.

"בסופו של דבר הכל מסתכם באומץ. לאחר ארבע מערכות בחירות בשנתיים, נדרש מעשה נועז כדי לאחד מדינה שנקלעה לקיפאון פוליטי מייאש. משהו דרמטי היה צריך להשתנות, אך חשוב מכך, מישהו אמיץ היה צריך לעשות את השינוי הזה", עבאס כתב. "נפתלי בנט השליך את עצמו לסערת אש פוליטית על מנת ליצור קשרים שהיו בעבר בלתי נתפסים בין שמאל וימין, ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים. הוא הקים את אחת הממשלות המגוונות ביותר בתולדות ישראל".

רה"מ נפתלי בנט בהצהרה, משרד ראש הממשלה, ירושלים, 18 באוגוסט 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"השליך את עצמו לסערת אש פוליטית". בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

בהמשך, עבאס סיפר על פגישתו הראשונה עם בנט בכנסת. "'אני לא עושה דברים בחושך', בנט אמר לי. כמנהיג מפלגה ערבית התרגלתי לכך שהמצלמות נשארות מחוץ לחדר. 'בתקופה של קיטוב ושנאה', אמר בנט, 'הציבור הישראלי זקוק לאחדות'. לא רק הבזק המצלמות האיר את החדר באותו רגע, אלא תקווה לעתיד בהיר יותר לכולנו".

מגזין טיים האמריקאי, שמוציא מדי שנה גיליון 100 משפיעים איקוני, נוהג בשנים האחרונות לעתים קבועות לשלב ברשימה את ראש ממשלת ישראל. גם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, נכלל ברשימה ארבע פעמים במהלך כהונתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully