וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של בראל שמואלי על דברי בנט בריאיון בוואלה!: "תתבייש, עוד ניפגש"

עודכן לאחרונה: 15.9.2021 / 13:59

ניצה שמואלי הגיבה לדבריו של רה"מ, לפיו בנה לא נרצח אלא נפל בקרב, וכתבה: "אתה יודע מה זה בכלל קרב? חמאס קנה אותך בכמה קולות, בזכותו אתה ראש ממשלה". לאחר מכן כתבה כי היא "עומדת מאחורי התוכן, אך הייתי צריכה לבחור במילים אחרות". קודם לכן התנצל בנט בפני המשפחה

בווידאו: בנט בריאיון לוואלה! מבהיר כי בראל חדריה שמואלי לא נרצח אלא נפל בקרב/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: ניב אהרונסון ורוני כנפו, עריכה: ליר שפיגלר

אמו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנהרג בגבול עזה לפני כשבועיים, תקפה הערב (שלישי) בפוסט בפייסבוק את ראש הממשלה נפתלי בנט וכתבה: "תתבייש, עוד ניפגש. אתה יודע מה זה בכלל קרב? חמאס קנה אותך בכמה קולות". קודם לכן, התנצל בנט בפני המשפחה אך אמר כי שמואלי לא נרצח אלא נפל בקרב. זמן קצר לאחר מכן הסירה האם את הפוסט.

בנט אמר היום (שלישי) בריאיון ראשון לוואלה! מאז כניסתו לתפקיד כי "קודם כל חשוב להגיד בצורה הכי ברורה: בראל לא נרצח. הוא נפל בקרב שהוא נלחם כלוחם משמר הגבול בעודו שומר על הגבול, פשוטו כמשמעו". עוד הוסיף ותיאר את בראל כ"בחור באמת מיוחד. כל הציבור נחשף לדמות של לוחם ציוני שאוהב את המדינה, היה במכינה קדם צבאית אבל בעיקר הוא לוחם ולא מה שמנסים לצייר גורמים פוליטיים חיצוניים".

סמ"ר בראל חדריה שמואלי. באדיבות המשפחה
"בחור באמת מיוחד". בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

"למשפחתו אני אומר שאני מקבל את כל הביקורת בצורה מלאה, אין לי ביקורת כלפי מי ששכל את בנו. אני מבקש סליחה מההורים, זה דבר איום ונורא לאבד ילד", אמר בנט. "אני מגיל 18 נלחם כחייל בפלוגה בלבנון מול חיזבאללה, הייתי שם, איבדתי חברים ואת חברי הטוב ביותר. זה דבר איום ונורא ואין לי אלא לחזק את המשפחות השכולות, את חיילי צה"ל ומפקדיו. לא צריך לעשות פוליטיקה על חשבון החיילים".

יממה לאחר מכן, חזרה בה האם על בחירת המילים בהן השתמשה, אך ציינה כי היא עדיין עומדת מאחורי התוכן. בפוסט בפייסבוק היא כתבה "יום הכיפור שלי נמשך כבר ימים ארוכים מאז שבראל היקר שלי עצם את העיניים שלו בפעם האחרונה. מתוך הכאב הזה שאף אחד לא יכול להבין כתבתי כאן בלילה כמה מילים בכעס גדול. הדם שלי שסער מכאב ומתסכול גרם לי לכתוב דברים קשים שנכון היה לכתוב אותם אחרת. אני עומדת מאחורי התוכן של מה שכתבתי ומבינה ביום שאחרי שהייתי צריכה להשתמש במילים אחרות".

עוד בוואלה!

בנט: ערב יום כיפור, אני יודע שהרבה כועסים עליי - אבל אני שלם עם ההחלטה

לכתבה המלאה

שמואלי הצהירה כי תמשיך לפעול בנחישות לזכרו של בראל ולהילחם כדי שתקום ועדת חקירה שתמצא את כל הכשלים. "לא היה מדובר בקרב שבו בראל נלחם ונפל אלא במחדל ענק, וצריך להפיק את כל הלקחים מהאסון כדי למנוע את מותו המיותר של הלוחם הבא", סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully