וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבו של איתן ששרד את אסון הרכבל באיטליה נחקר במשטרה - ושוחרר בתנאים מגבילים

14.9.2021 / 18:59

שמואל פלג, תושב פתח תקווה בן 58 שהוא הסב מצד אמו של איתן, נחקר ביחידת ההונאה של מחוז מרכז. זאת, בחשד שחטף את נכדו ממשמורת משפחתו מצד אביו באיטליה - לישראל. משפחתו של הסב: "הבאת איתן לישראל בוצעה בצורה חוקית ואחרי התייעצות משפטית"

בווידאו: דודתו של איתן מספרת על מאבק המשמורת/צילום: ניב אהרונסון

שמואל פלג, סבו של איתן בירן בן השש שאיבד את הוריו ואחיו בתאונת הרכבל באיטליה, נחקר היום (שלישי) ביחידת ההונאה של מחוז מרכז, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים בעוד החקירה נמשכת. זאת, כשלפי החשד שמואל, סבו של איתן מצד אימו, חטף את נכדו ממשמורת בני משפחתו מצד אביו באיטליה - והטיס אותו לישראל.

הסב שמואל שיתף פעולה עם חוקריו בהמלך החקירה, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים עד יום שישי. משפחתו מסרה כי "הבאתו של איתן לישראל בוצעה בצורה חוקית ואחרי התייעצות משפטית".

התלונה על החשד לחטיפה הוגשה נגד פלג, תושב פתח תקווה בן 58, ביום ראשון. לפי הפרטים שדווחו ביום שבת באיטליה, הוא הטיס לישראל את נכדו ככל הנראה באמצעות טיסה פרטית שיצאה משוויץ. האירוע מהווה המשך למאבק על האפוטרופוסות שמתנהל בין המשפחות של איתן בחודשים האחרונים.

איתן בן ה- 5. באדיבות המשפחה
איתן בירן/באדיבות המשפחה

אמש, העיתון האיטלקי לה רפובליקה דיווח כי חקירה נפתחה בעיר פאביה, שם איתן התגורר עם הוריו ואחיו, נגד שמואל פלג בגין חטיפה בנסיבות מחמירות. "לאחר שגורש מההליכים והדיונים ודאג לבריאות של נכדו, הוא פעל באימפולסיביות", אמרו עורכי דינו האיטלקים של פלג.

בני המשפחה בארץ הכחישו נמרצות כי איתן נחטף מאיטליה: "הבאתו של איתן לישראל נעשתה באופן המגשים את צוואת הוריו, הוא לא נחטף ולא שום דבר מופרך הדומה לכך. הוא נמצא בחיק המשפחה, עטוף באהבה וחום כפי שראוי שיהיו לו".

עוד הוסיפה המשפחה כי עם הגעתו, נמצא איתן בטיפול אינטנסיבי של צוות רפואי בכיר בבית החולים שיבא "לנוכח מצבו המורכב והרגיש שלא ניתן לפרטו".

עוד בוואלה!

חקירה נפתחה באיטליה נגד סבו של איתן בירן בחשד לחטיפה בנסיבות מחמירות

לכתבה המלאה
זירת תאונת הרכבל באיטליה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
זירת תאונת הרכבל, מאי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

באסון שאירע ב-23 במאי, בו קרון רכבל צנח כ-20 מטרים באזור האלפים, נהרגו עמית וטל בירן, הוריו של איתן, אחיו בן השנתיים תום, וכן יצחק וברברה כהן, סבה וסבתה החורגת של טל. בני הזוג כהן היו תושבי תל אביב שהגיעו לבקר את המשפחה באיטליה. איתן עצמו נפצע באורח קשה מאוד, והוא בשלב זה עדיין בתהליך שיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully