וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בקרמלין: פוטין נכנס לבידוד אחרי שמקורביו חלו

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 13:39

דוברו של נשיא רוסיה, המחוסן פעמיים בחיסון ספוטניק, אמר כי הוא יצא שלילי בבדיקות ולא ציין כמה זמן הוא יישאר בבידוד. למרות שכבר ידע על כך שחלק ממקורביו חלו, פוטין נפגש אתמול עם ספורטאים פראלימפיים ועם אסד

בווידאו: פגישת אסד-פוטין בקרמלין/צילום: רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נכנס היום (שלישי) לבידוד אחרי שכמה מחברי המעגל הפנימי שלו נדבקו בקורונה - כך נמסר מהקרמלין, שהבהיר כי הנשיא נבדק ויצא שלילי לנגיף. הוא התחסן פעמיים בחיסון המקומי ספוטניק 5, וקיבל את המנה השנייה שלו באפריל.

דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, אמר לעיתונאים כי פוטין "בריא לחלוטין", אך הוא ייכנס לבידוד לאחר שבא במגע עם חולה בנגיף. הוא לא הבהיר כמה זמן פוטין יישאר בבידוד, אך הבטיח כי הנשיא ימשיך לעבוד כרגיל. כשנשאל אם פוטין יצא שלילי בבדיקה, השיב פסקוב "בהחלט, כן". הוא לא אמר מי מבין מקורביו של פוטין חלה בקורונה, אלא אמר רק שיש כמה מקרים.

ההודעה של הקרמלין נמסרה אחרי שיחת טלפון בין פוטין לנשיא טג'יקיסטן, שאליה היה אמור להגיע ולהשתתף בפורום ביטחוני בהמשך השבוע. במקום זאת, הוא יופיע בה בשיחת וידאו. אתמול השתתף נשיא רוסיה בכמה אירועים ציבוריים. הוא בירך את האתלטים הפראלימפיים הרוסים, השתתף בתרגילים צבאיים עם בלארוס ונפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בטקס הענקת מדליית הוועד האולימפי הרוסי באולימפיאדת קיץ בטוקיו 2020 באולם סנט קתרין בקרמלין במוסקבה, רוסיה, 11 בספטמבר 2021. AP
נכנס לבידוד לפרק זמן לא ידוע. פוטין/AP

במהלך הפגישה עם הספורטאים הפראלימפיים, ציין פוטין כי ייתכן שהוא יצטרך להיכנס להסגר בקרוב. "אפילו בחוג שלי יש בעיות עם הקורונה הזאת", אמר פוטין, לפי סוכנות הידיעות הרשמית RIA. "אנחנו צריכים לבדוק מה באמת קורה שם. אני חושב שאולי אצטרך להיכנס להסגר בעצמי בקרוב. הרבה אנשים מסביב (אליי) חולים".

כשנשאל מדוע פוטין המשיך להשתתף באירועים פומביים אתמול, אף שכבר ידע שכמה ממקורביו חלו, ציין פסקוב כי ההחלטה להיכנס לבידוד התקבלה לאחר ש"הרופאים השלימו את הבדיקה וההליכים שלהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully