וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת מג"ב שנטרלה את המחבל: "ראינו המון אנשים יוצאים בצרחות, ודרכנו נשקים"

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 20:13

השוטרת תיארה בפני מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים, שהגיעו לזירת הפיגוע, איך הצליחה לנטרל את המחבל בן ה-17 לפני שהצליח לדקור אנשים נוספים בסניף של רשת הקוסמטיקה "ליאור עדיקה". "נכנסתי מכניסה נפרדת וזיהיתי אותו", סיפרה

בווידאו: זירת פיגוע הדקירה בירושלים/צילום: משטרת ישראל, מד"א, ידידה אפשטיין/ חדשות מהרגע ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

שוטרת מג"ב שירתה ונטרלה את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה היום (שני) בירושלים, תיארה כיצד התרחש האירוע בפני מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ומפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, שהגיעו לזירת הפיגוע, בתוך סניף של רשת הקוסמטיקה "ליאור עדיקה". "ראינו המון יוצא מהחנות וצורח, ודרכנו נשקים", סיפרה. "שתי שוטרות נכנסו מכניסה אחת, אני נכנסתי מכניסה אחרת, וזיהיתי את המחבל מאיפה שעמדתי".

שני צעירים כבני 25 נפצעו באורח בינוני בפיגוע, שהתרחש בשעות הצהריים ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. המחבל, כבן 17 מאזור חברון, נורה ונוטרל על ידי השוטרת, ופונה לבית החולים לאחר טיפול רפואי במקום. לפי עדויות במקום, כמה דקות לפני שנכנס לחנות והחל לדקור לקוחות, נכנס המחבל לחנות נוחות באזור וקנה פחית של משקה אנרגיה. לדברי המוכר, המחבל שילם על הפחית ויצא מהחנות, מבלי שדיבר או תקשר איתו.

בווידאו: הדיווח למד"א על פיגוע הדקירה בירושלים/צילום: מד"א

"דחוף מד"א, לתחנה המרכזית - היה פה פיגוע, דחוף", אמרה צעירה שהתקשרה למוקד מד"א לאחר פיגוע הדקירה. כשנשאלה על ידי המוקד מה מצבו של המחבל, אמרה הצעירה כי "נטרלו אותו".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב שיבח את הנחישות של לוחמות מג"ב שנטרלו את המחבל. בציוץ שהעלה לטוויטר כתב: "כל הכבוד לסיירות מג"ב שעצרו את הפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים בצורה מוצלחת. גיבורות שחתרו באומץ למגע עם המחבל ותפעלו את המצב במקצועיות, במהירות ובחדות".

עוד בוואלה!

2 צעירים נפצעו בינוני בפיגוע דקירה בירושלים; המחבל נוטרל על ידי שוטרת מג"ב

לכתבה המלאה
מפכ"ל המשטרה עם לוחמות מג"ב בזירת הפיגוע בירושלים 13 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל עם השוטרות, היום/דוברות משטרת ישראל
הקיוסק שהמחבל קנה בו פחית לפני הפיגוע בירושלים 13 בספטמבר 2021. שלומי הלר
הקיוסק בו קנה המחבל פחית לפני הפיגוע/שלומי הלר
שוטרת מג"ב שניטרלה את המחבל בירושלים 13 בספטמבר 2021. שלומי הלר
שוטרות מג"ב שנטרלו את המחבל, היום/שלומי הלר

עדת ראייה שהיתה בזירת הפיגוע סיפרה כי ראתה את המחבל צועד לכניסה לחנות הקוסמטיקה, ומיד החל בניסיונות לדקור. לדבריה, תוך שניות ספורות החלו יריות לעברו מצד שוטרות מג"ב שעמדו בסמוך למקום. לפי עד ראיה נוסף, המחבל נכנס לחנות מאחת הכניסות, הסתובב בחנות, ואז התחיל לדקור את השניים. שוטרת מג"ב שהיתה בתוך החנות הגיבה במהירות ונטרלה אותו. "היה כאן נס גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully