וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 צעירים נפצעו בינוני בפיגוע דקירה בירושלים; המחבל נוטרל על ידי שוטרת מג"ב

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 17:27

צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח על שני צעירים כבני 25 שנדקרו על ידי המחבל בתוך חנות קוסמטיקה ברחוב יפו בבירה, סמוך לתחנה המרכזית. המחבל נורה על ידי שוטרת מג"ב ונפצע באורח קשה. הפצועים פונו לבית החולים שערי צדק. מפקד מחוז ירושלים: "אנחנו נמצאים בהסלמה"

בווידאו: זירת פיגוע הדקירה בירושלים/צילום: משטרת ישראל, מד"א, ידידה אפשטיין/ חדשות מהרגע ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

שני צעירים כבני 25 נפצעו היום (שני) באורח בינוני בפיגוע דקירה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, בכניסה לסניף של רשת הקוסמטיקה "ליאור עדיקה". המחבל, באסל שוואמרה בן ה-17 מאזור חברון, נורה ונוטרל על ידי שוטרת מג"ב, ופונה לבית החולים לאחר טיפול רפואי במקום. המחבל הובהל לחדר ניתוח כשהוא מוגדר במצב קשה.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי בזירה לפצועים, תלמידי ישיבה בירושלים, ופינה אותם לבית החולים שערי צדק בעיר. חמישה בני אדם נוספים הוגדרו כנפגעי חרדה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, ועצרו שני חשודים כי סייעו למחבל. מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון תורג'מן, שקיים הערכת מצב בזירה, אמר כי "אנחנו נמצאים בהסלמה ומוכנים לכל תרחיש בשטח".

זירת פיגוע הדקירה בירושלים 13 בפסטמבר 2021. אביב הרץ, TPS
זירת הפיגוע, היום/TPS, אביב הרץ
הסכין ששימשה את המחבל במהלך פיגוע הדקירה בירושלים 13 בפסטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
הסכין ששימשה את המחבל/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון הפנים עמר בר לב שיבח את הנחישות של לוחמות מג"ב שנטרלו את המחבל. בציוץ שהעלה לטוויטר כתב: "כל הכבוד לסיירות מג"ב שעצרו את הפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים בצורה מוצלחת. גיבורות שחתרו באומץ למגע עם המחבל ותפעלו את המצב במקצועיות, במהירות ובחדות".

עדת ראייה שהיתה בזירת הפיגוע סיפרה כי ראתה את המחבל צועד לכניסה לחנות הקוסמטיקה, ומיד החל בניסיונות לדקור. לדבריה, תוך שניות ספורות החלו יריות לעברו מצד שוטרות מג"ב שעמדו בסמוך למקום.

נפגעת חרדה במהלך פיגוע הדקירה בירושלים 13 בפסטמבר 2021. שלו שלום, TPS
נפגעת חרדה לאחר פיגוע הדקירה, היום/TPS, שלו שלום

הבוקר, אירע ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון: על פי גורם בחטיבת כפיר, גבר חשוד רץ עם סכין תוך קריאות "אללה אכבר" לעבר חיילים ששהו בטרמפיאדה לכיוון ירושלים, והם ירו בו ופצעו אותו קשה. מלבד המחבל, איש לא נפגע בתקרית.

גורם בפיקוד מרכז אמר כי המפגע הוא תושב בית פאג'ר, ללא רקע ביטחוני קודם. לפי הערכה, בשלב זה החליט לבצע פיגוע על רקע בעיות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully