וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מכלא גלבוע: אסיר קרא לסוהר - ושפך מים רותחים על פניו

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 13:05

אסיר מואשם שניסה לפגוע בסוהר בעקבות הגבלות שהושתו על התנועה בבית הכלא לאחר בריחת 6 המחבלים. לפי כתב האישום שהגישה חטיבת התביעות של המשטרה, הוא חימם מים בקומקום, ביקש מסוהר להתקרב לתאו - ופגע בראשו עם מים רותחים

בווידאו: תיעוד המהומות בכלא גלבוע אחרי הבריחה/מערכת וואלה!

אסיר בכלא גלבוע שפך מים רותחים על סוהר בניסיון לגרום לו לחבלה, לאחר שברחו ששת המחבלים. בסרטון ממצלמות האבטחה של הכלא נראה הסוהר מתקרב לתא, וכשמגיע לחלון האסיר מתיז את המים הרותחים על פניו. חטיבת התביעות במשטרה הגישה נגדו היום (ראשון) כתב אישום על תקיפת עובד ציבור וגרימת חבלה.

לפי כתב האישום, בעקבות הבריחה מהכלא הוצאו הנחיות המגבילות את תנועת האסירים בכלא, בהן צמצום שעות היציאה מהתאים. ההחלטה עוררה את זעמו של האסיר, שהחליט לפגוע בסוהרים בתגובה. בשלישי, יום לאחר הבריחה, חימם מים בקומקום שנמצא בתאו, קרא לסוהר להתקרב וביקש ממנו לדאוג שיגיע אליו קצין. כשהגיע סמוך לחלון - פגע בפניו ובראשו עם המים הרותחים.

סוהר מותקף במים חמים על ידי אסירים לאחר בריחת האסירים מכלא גלבוע 12 בספט 2021. מערכת וואלה!, צילום מסך
הפגיעה בסוהר בכלא גלבוע/צילום מסך, מערכת וואלה!

הפגיעה גרמה לסוהר חבלות, צריבה וכאב בפנים, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. בכתב האישום צוין כי האסיר מרצה שני מאסרי עולם בעקבות חברות בהתאגדות בלתי חוקית, גרימת מוות בכוונה וניסיון גרימת מוות בכוונה, ושזו אינה הפעם הראשונה בה הוא מתעמת עם סוהרים.

תקריות נוספות נרשמו בבתי כלא ברחבי הארץ לאחר בריחת המחבלים, בין היתר בשל תכנית להעברת אסירים בין מתקני כליאה. בחמישי, אסירים ביטחוניים בכלא רמון ניסו להצית תא כליאה. יום קודם לכן, אסירים ביטחוניים הבעירו שבעה תאים בכלא קציעות שבנגב, כחלק מהפרת סדר שפרצה במקום. במקביל, שריפות פרצו בשני תאים באגפים שונים בבית סוהר רמון שבמצפה רמון. כל התקריות הסתיימו ללא נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully