וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערכת הביטחון זועמים על שב"ס על פרסום תיעוד ההצתות בבתי הכלא: "רוח גבית למחבלים"

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 18:55

גורם בכיר אמר לוואלה! כי פרסום התיעוד מהנזק לו גרמו האסירים הביטחוניים בבתי הכלא "מצית את השטח". במקביל, אסירים ביטחוניים בכלא רמון ניסו להצית תא כליאה, ולפי דוברות שב"ס הושגה שליטה על האש

בווידאו: האיום של האסירים הביטחוניים:/מערכת וואלה!

במערכת הביטחון הביעו היום (חמישי) זעם רב על שב"ס, זאת בשל פרסום תיעוד ההצתות שפרצו אמש בתאי האסירים בבתי הכלא. גורם בכיר אמר לוואלה! כי "מדובר בתיעוד שנותן רוח גבית למחבלים ומצית את השטח". המהומות בבתי הכלא פרצו לאחר שהוחלט על שינוע האסירים בין בתי הסוהר, צעד שצפוי להסתיים בימים הקרובים ושעליו הוחלט לאחר בריחתם של שש האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע.

בכלא קציעות שבנגב אסירים ביטחוניים הבעירו אמש שבעה תאים בכלא, כחלק מהפרת סדר שפרצה במקום. במקביל, שריפות פרצו בשני תאים באגפים שונים בבית סוהר רמון. בשני בתי הסוהר כוחות החירום השתלטו על האש. היום ניסו אסירים ביטחוניים בכלא רמון להצית תא כליאה. האסירים הינם פעילי פתח, ולפי דוברות שירות בתי הסוהר הושגה שליטה על האש.

תא שהוצת על ידי אסירים ביטחוניים בכלא קציעות, 8 בספטמבר 2021. -, תמונות גולשים
תא שהוצת על ידי אסירים ביטחוניים בכלא קציעות, 8 בספטמבר 2021/תמונות גולשים, -

כל האסירים הביטחוניים בגלבוע פונו ממתקן המעצר לאחר התקרית, והם מפוזרים בין בתי כלא שונים. גורם בשב"ס אמר כי מטרתה של נציבת השירות, קטי פרי, היא להפריד בין "הקומונות של המחבלים", שהתחברו בבתי המאסר לפי שיוך ארגוני. שינוע האסירים בין בתי הסוהר צפוי להסתיים בימים הקרובים.

לדברי הבכיר, ביומיים האחרונים יותר מ-300 אסירים המזוהים עם הג'יהאד האסלאמי פוזרו בבתי כלא שונים. "הם לא מחליטים היכן ישובצו ולכן פרץ הכעס והמרמור שהביא למהומות", אמר.

תא שהוצת על ידי אסירים ביטחוניים בכלא קציעות, 8 בספטמבר 2021. -, תמונות גולשים
תא שהוצת על ידי אסירים ביטחוניים בכלא קציעות, 8 בספטמבר 2021/תמונות גולשים, -

מוקדם יותר היום נודע לוואלה! כי בכירים בשב"ס פנו ביממה האחרונה למספר עורכי דין, בהם עו"ד עודד סבוראי, על מנת לקבל ייעוץ משפטי לאחר בריחת האסירים מכלא גלבוע ולקראת חקירה פלילית אפשרית או ועדת חקירה אם תקום. "יש לחץ עצום בקרב בכירים בארגון", אמר לוואלה! גורם המעורה בפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully