וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תלונות על פריקת גז: שטראוס מזהירה לקוחות משימוש במכלי הגזה של תמי 4

החברה הודיעה כי בעקבות כשל טכני במכלים שסופקו מ-27 ביוני עד אתמול, היא תבצע אספקה חדשה. כמו כן, קראה החברה ללקוחות לא להשתמש בינתיים במכלי ההגזה ולאחסן אותם במקום מבודד וסגור. השימוש במכשיר עצמו מותר, וכן במכל ההגזה הקיים בו

חברת תמי 4 הודיעה הבוקר (שישי) ללקוחותיה כי בשבועות הקרובים תחליף מכלי הגזה רב-פעמיים לבר המים, בעקבות חשש לכשל טכני שעלול לגרום "לשחרור עוצמתי של שסתום המכל". כמו כן, החברה ביקשה מהלקוחות שלא לבצע כל שימוש במכלים אלו עד שיפונו. מדובר במכלים שסופקו בין 27 ביוני ועד אתמול - 9 בספטמבר.

לדברי החברה, התקלה התגלתה בעקבות שלושה מקרים בהם לקוחות דיווחו על פריקת גז מהמכל, וכי מקור הכשל נמצא בשסתומי הלחץ של המכלים. עוד נטען כי מכלי ההגזה הפגומים התקבלו מספק האיכות.

באבאל בר של תמי 4, שטראוס. סטודיו שטראוס,
באבאל בר של תמי 4, שטראוס/סטודיו שטראוס

בפנייה הדחופה ללקוחות, נכתב כי: "אנו מזכירים כי אין לבצע שימוש והחלפה של מכלי הגזה שברשותכם עד לקבלת מכלים חדשים. יש לאחסן מכלים אלו במקום סגור הרחק ממגע של בני הבית. לתשומת לבכם, ניתן להמשיך את השימוש בכלל פונקציות בר המים, כולל שימוש במים המוגזים עם המכל שנמצא בתוך המכשיר עצמו".

עוד הודגש כי ההודעה הינה רלוונטית ללקוחות בעלי מכשיר "tami4bubbleX" ו-"tami4bubbleBar" עם מכלים רב-פעמיים. אותם לקוחות קיבלו מתמי 4 הודעות אסאמאס ובמייל. כמו כן, הובהר כי "בר המים בטוח לחלוטין לשימוש וניתן להשתמש בכל הפונקציות כולל שימוש במים המוגזים עם המכל שנמצא בתוך המכשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully