וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראה טיול עם החתול הגדול בעולם ששוקל מעל 400 ק"ג

23.9.2021 / 23:43

ג'יי ברואר תיעד את הלייגר, בן-כלאיים של אריה ושל נקבת טיגריס, חיה שנכנסה שלוש פעמים לספר השיאים של גינס בשל גודלה. הסרטון שבר את הרשת וגם אנחנו נותרנו בהלם

טיול עם הרקולס הלייגר - החתול הגדול בעולם/Instagram / jayprehistoricpets)

ראיתם כבר חיות גדולות בחייכם, אבל כזו? ספק אם ראיתם. תכירו את "הרקולס", הלייגר שהוכתר כחתול הגדול בעולם ומשקלו מעל 400 קילו תועד במשכנו בצפון קרוליינה והסרטון של הטיול שלו הדהים את הצופים.

לייגר, למי שתוהה, הוא בן-כלאיים של אריה ושל נקבת טיגריס והרקולס בן ה-16 נחשב לגדול שבהם - משקלו 418.2 ק"ג, אורכו 3.33 מטר וגובהו 1.25 מטר בכתפיים - הא כה גדול עד שהוא הופיע שלוש פעמים בספר השיאים של גינס.

צפו בסרטון המדהים

ג'יי ברואר, בעלים של גן חיות מקומי, ביקר בספארי מירטל ביץ' שבצפון קרוליינה ותיעד שם את עצמו לצד הלייגר שנראה מאוד מאוד מאיים ומפחיד - אך למעשה הוא ידידותי מאוד.

עוד בוואלה!

"טרזן האמיתי" בטיול עם הלייגר אפולו

לכתבה המלאה

ג'יי תיעד את עצמו הולך עם הרקולס ועם קודי אנטל, מי שאחראי לטיפול בחיה העצומה הזו, ואמר: "זה ללא ספק אחד הלייגרים הגדולים בעולם, אם לא הגדול שבהם. זו חיה פשוט מדהימה. אנשים מבוהלים מהחיה הזו כי היא עצומה, אבל תראו איזה דבר".

בשל גודלם הלייגרים אינם מסוגלים לצוד ולכן סיכוייהם לשרוד גדולים יותר בגני חיות מוגנים. עם זאת, הם נוטים לרוב למות בגיל צעיר בגלל פגמים גנטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully