וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשב"ס התעלמו מהדיווח על הבריחה מהכלא: "כנראה החלפת משמרות"

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 23:50

לוואלה! נודע כי בשירות בתי הסוהר לא התייחסו להודעתו של נהג המונית שהתקשר למשטרה בליל הבריחה ודיווח כי ראה חשודים בסביבת בית הסוהר. רק לאחר שהבינו שאין חילופי משמרות באזור באותה שעה, החלו לבדוק את האסירים, בעיכוב משמעותי. שב"ס: "הנושא תחת בדיקה משטרתית"

השיחה הראשונה למשטרה של נהג מונית/ללא

שירות בתי הסוהר התעלם מהדיווח של נהג המונית על הבריחה מכלא גלבוע - כך נודע הערב (רביעי) לוואלה!. המשטרה העבירה את הדיווח על חשודים בסביבת בית הסוהר לאנשי שב"ס במתקן, אך אנשיו השיבו כי זו "כנראה החלפת משמרות".

רק לאחר שהבינו שאין חילופי משמרות באזור שעליו דיווח נהג המונית באותה שעה, הסוהרים החלו לספור את האסירים וגילו כי שישה מהם חסרים. שב"ס מסרו בתגובה כי "הנושא נמצא תחת בדיקה משטרתית ואנו מנועים מלהתייחס".

בית כלא גלבוע לאחר בריחת אסירים ביטחוניים, 6 בספטמבר 2021. אלי אשכנזי
"כנראה החלפת משמרות". כלא גלבוע לאחר בריחת האסירים/אלי אשכנזי

בליל האירוע, הנהג דיווח למשטרה בשעה 01:50 על האסירים שנמלטו. "ראיתי שלושה אנשים רעולי פנים עם תיקים, לא ראיתי את הפרצוף שלהם, והם ברחו לכיוון השיחים ממול לבית הסוהר", תיאר הנהג בשיחה. בעקבות הדיווח, במשטרה יצרו קשר עם שב"ס, אך רק מאוחר יותר התגלה כי האסירים, שכולם כלואים באותו תא, נמלטו.

נהג המונית המשיך ותיאר כי "הם חצו את הכביש במהירות ונכנסו לתוך השיחים, בקושי הצלחתי לראות אותם. תיקים כולם באותו הצבע, כמו בוץ כזה. היה קצת מלחיץ, כולם נראו אותו הדבר. עברו מהשטח של בית הסוהר לעבר השטח הפתוח. אמרתי שאני חייב לעדכן".בשב"ס מסרו בתגובה כי "הנושא נמצא תחת בדיקה משטרתית ואנו מנועים מלהתייחס".

עוד בוואלה!

נהג המונית שדיווח למשטרה על הבריחה מהכלא: "רעולי פנים, נכנסו לכיוון השיחים"

לכתבה המלאה
לוחמי שב"ס באיזור כלא גלבוע. שלומי גבאי
עיכוב בספירת האסירים. כוחות שב"ס סמוך לכלא/שלומי גבאי

במקביל לפרטים החדשים שמתגלים על המחדל, המצוד אחר החשודים בעיצומו. צה"ל עיבה היום את כוחותיו המשתתפים בחיפושים, שעומדים כעת עם שני גדודים ושש פלוגות, שני צוותי איסוף וכמה צוותים מיוחדים. המאמצים שהתמקדו אתמול בנאעורה, שאליה הגיעו שניים מהאסירים בשני, התרחבו לכפרים תמרה, טייבה ומסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully