וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המונית שדיווח למשטרה על הבריחה מהכלא: "רעולי פנים, נכנסו לכיוון השיחים"

6.9.2021 / 20:11

נהג מונית שעבר סמוך לכלא גלבוע בשעה 01:50 דיווח למשטרה על שלוש דמויות חשודות בשטח. "היה קצת מלחיץ, כולם נראו אותו הדבר. אמרתי שאני חייב לעדכן", אמר למוקד המשטרה. לאחר הדיווח נוצר קשר עם שב"ס, שרק אז הבינו שהדמויות החשודות הן האסירים הבטחוניים שנמלטו

שיחה של נהג מונית למשטרה לאחר שזיהה שלוש דמויות חשודות ליד כלא גלבוע/ללא

המשטרה פרסמה הערב (שני) שיחה עם נהג מונית שדיווח לראשונה בשעה 01:50 על האסירים שנמלטו מכלא גלבוע. "ראיתי שלושה אנשים רעולי פנים עם תיקים, לא ראיתי את הפרצוף שלהם, והם ברחו לכיוון השיחים ממול לבית הסוהר", כך תיאר הנהג בשיחה.

בעקבות הדיווח, במשטרה יצרו קשר עם שב"ס, שרק אז גילה כי ששת האסירים - שכולם כלואים באותו תא - נמלטו. זאת, בעוד שלושה מהם מוגדרים כבעלי סיכון גבוה לבריחה.

"הם חצו את הכביש במהירות ונכנסו לתוך השיחים, בקושי הצלחתי לראות אותם. תיקים כולם באותו הצבע, כמו בוץ כזה", המשיך. "היה קצת מלחיץ, כולם נראו אותו הדבר. עברו מהשטח של בית הסוהר לעבר השטח הפתוח. אמרתי שאני חייב לעדכן".

פתח הבור דרכו ברחו ששת המחבלים. 06 בספטמבר 2021. ., אתר רשמי
פתח הבור דרכו ברחו המחבלים/אתר רשמי, .

לאחר היוודע על בריחתם של ששת המחבלים, כוחות משטרה וצה"ל הוזעקו למקום, וביצעו סריקות בין היתר באמצעות מסוק ורחפנים. חמישה מהאסירים הינם פעילי הג'יהאד האסלאמי ואחד מפת"ח, המחבל זכריה זביידי. לפי החשד, הם קיבלו סיוע חיצוני והם ברחו כשהם חמושים.

במשטרה מסרו כי הם מתגברים את מערכי האבטחה במקומות עם ריכוז קהל גבוה, בין היתר קניונים ובתי כנסת. במקביל, בכלא מתארגנים לפינוי האסירים לכלא נפחא ורמון.

נוכח העובדה כי מדובר במחבלים מסוכנים ובצל ההערכה כי ייתכן שהם חמושים, המשטרה נערכת לאפשרות שהם ינסו להוציא פיגוע, וייתכן אף אירוע שכולל חטיפה לצורכי מיקוח על שחרורם ושחרור אסירים נוספים. כלל היחידות המיוחדות של המשטרה נמצאות בכוננות חג, כולל יחידות המו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully