וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' גליה רהב: מאמינה שילדים מתחת לגיל 12 יחוסנו לקורונה עד סוף השנה

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 19:40

מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בשיבא העריכה כי התקדמות המחקר של פייזר תוביל לפתיחת החיסון לילדים בקרוב. באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, אמרה שמוקדם לדעת באיזו תכיפות יינתנו מנות החיסון לאוכלוסייה, בעוד החוקרים מתקשים למצוא תרופות יעילות: "הטיפול במחלה על הפנים"

פרופ' גליה רהב: "מאמינה שילדים מתחת לגיל 12 יחוסנו עד סוף השנה"/מערכת וואלה!

החיסון נגד נגיף הקורונה ייפתח לילדים בני פחות מ-12 עד סוף השנה - כך העריכה היום (שבת) פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר. באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, הוסיפה כי המועד האחרון שהיא צופה להורדת גיל הזכאות הוא תחילת 2022. לצד זאת, אמרה כי מוקדם להעריך כמה מנות חיסון נוספות יידרשו בשביל להצליח במאבק נגד המגיפה.

"אני חושבת שחיסון של ילדים בני פחות מ-12 לא רחוק. פייזר בהחלט מתקדמת בחיסון שלה. אני חושבת שזה יהיה לקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה", אמרה. "ייקח לנו קצת זמן ללמוד כמה פעמים צריך לחסן. לדוגמה, התחילו לחסן ילדים לאבעבועות רוח וראינו שזה לא מספיק וצריך עוד אחד. לצהבת, הפטיטיס בי, למדנו שצריך שלושה חיסונים. לוקח זמן ללמוד כמה חיסונים צריך לתת בשביל באמת לחסל מגיפה. אולי זה יהיה כמו שפעת שצריך כל שנה, כל חצי שנה. מאוד מקווה שלא. אולי נלמד שהבוסטר השלישי שעכשיו נתנו ייתן חיסון לתקופה יותר ארוכה. הזמן יגיד את שלו".

פרופסור גליה רהב מתחסנת נגד נגיף הקורונה, המרכז הרפואי שיבא תל השומר,  19 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
"אולי נצטרך מנה כל חצי שנה". פרופ' רהב מתחסנת לקורונה/ראובן קסטרו

פרופ' רהב הוסיפה כי היא "מוכרחה להגיד שאני מאוד מאוכזבת מהטיפול בקורונה. לעומת החיסון שעשה צעדים מדהימים - הטיפול במחלה הוא די על הפנים. אין 'גיים צ'יינג'ר' בטיפול. יש את הרג'נרון, שאולי. גם, אני לא אתפלא אם עוד חודשיים אגיד משהו אחר, וזה מה שקורה כל הזמן עם טיפולי קורונה. אבל להגיד שיש לי טיפול שיבריא חולה שמגיע לטיפול נמרץ? יש המון סימני שאלה. מה הטיפול הנכון, מה ההנשמה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully