וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל פאנג'ויה וההצפות בניו יורק | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 12:47

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

מבזק וואלה! תיקתקנו/מערכת וואלה!

צליל פלטקוב, בת זוגו של בראל חדריה שמואלי ז"ל, חייל מג"ב שנהרג השבוע בגבול הרצועה, העלתה פוסט קורע לב ומרגש באינסטגרם ובו היא ספדה לו. היא כתבה שהרגישה שמשהו לא בסדר בגלל שהוא לא ענה להודעות שלה, והבינה שמשהו קורה כשראתה ידיעה על מסתערב שנפצע. היא המשיכה וכתבה: "ביום שני בבוקר, נתתי לך את החיבוק האחרון, הנשיקה האחרונה".

על אף הזינוק בתחלואה, היום מתחיל פסטיבל פאנג'ויה באילת, שכולל מסיבות של אלפי סטודנטים והופעות ענק במשך סוף שבוע שלם. תושבי אילת מחו על קיום הפסטיבל מחשש להדבקה המונית, וגם בכירים במערכת הבריאות דרשו להגביל מיידית את ההתקהלויות באירוע. לטענתם מדובר באירוע בסיכון גבוה.

מזג האוויר ממשיך להשתגע בעולם. שיטפונות ענק הכו הלילה במדינת ניו יורק בעקבות הוריקן "אידה". הרכבת התחתית בעיר ניו יורק הוצפה, כמעט כל הקווים נסגרו והתושבים הונחו להישאר בבתים. ראש העיר ביל דה בלאזיו הכריז על מצב חירום בעקבות "אירוע אקלים היסטורי" ואמר כי "מעולם לא ראיתי כמות כזאת של גשם בזמן כל כך קצר".

מי יהיה איש השנה? מה יהיה שיר השנה? המצעד השנתי של וואלה! וגלגלצ אוטוטו מתחיל. ביום ראשון בשעה 14:00, כאן בוואלה ובגלגלצ נהיה איתכם בשידור מיוחד ומלא באורחים אורחות והפתעות עם דלית רצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully