וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נזירים ותפילות בעברית: מאות נפרדו מלי-ים שמת מצריבת מדוזה בתאילנד

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 15:23

בן התשע הובא למנוחות בקופנגן וגופתו נשרפה. משפחתו ותושבי האי נפרדו בטקס דתי משולב, במהלכו הוקראו תפילות הן של נזירים מקומיים והן של יהודים. "היה הרבה בכי, האב שבור וכואב", סיפרו ישראלים שמתגוררים במקום

לי-ים לוי בן התשע, שמת מצריבת מדוזה בתאילנד, הובא היום (רביעי) למנוחות באי קופנגן. מאות ישראלים ותאילנדים השתתפו בטקס ששילב בין היהדות לדת הנזירים המקומיים, שנערך במנזר שאהב מאחורי ביתו. בתום הטקס נשרפה גופתו, כמקובל במדינה.

ישראלים שמתגוררים באי סיפרו כי הנזירים בירכו והתפללו, ולאחר מכן היו ברכות ותפילות בעברית. המשתתפים בטקס עברו ליד גופת הילד המכוסה והניחו פרחים. "היה הרבה בכי ודמעות. האב שבור וכואב", אמרו. אתמול מסרה משפחתו כי "כל מי שמעוניין להשתתף ולהיפרד - מוזמן. תאילנדים וזרים. זו אבדה גדולה לאב שגידל אותו במסירות לא מתפשרת ולמשפחה כולה".

לי - ים בן ה- 9 ההרוג מצריבת מדוזה ארסית בתאילנד. באדיבות המשפחה
טקס אלטרנטיבי. לי-ים/באדיבות המשפחה

ביום שבת הגיע לי-ים לחוף הדרין באי קופנגן, ושיחק עם חמישה חברים במרחק של שני מטרים מהחוף. הוא שט על חסקה והעביר את זמנו בנעימים. לקראת השעה שש בערב, קרא לי-ים לעזרה. לשמע קריאתו הגיע אביו בבהלה לאזור בו שהה בנו, מלווה בחבריו, וניסו למשותו מהמים. במהלך החילוץ כבר היה ברור לכל הסובבים כי לי-ים כי נצרב ממדוזה ברגליו ובאזור הגב.

לי-ים קיבל סיוע רפואי ראשוני, במהלכו נשטף אזור הצריבה בחומץ. אז איבד לי-ים את הכרתו, והוא הובהל לבית החולים המקומי שנמצא במרחק נסיעה של כחמש דקות מחוף הים. במהלך הנסיעה הקצרה איבד הילד את הדופק, מספר רגעים לפני ההגעה לבית החולים. עם הבאתו לבית החולים, ביצע בו הצוות הרפואי ניסיונות החייאה במשך 40 דקות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. ממשפחתו נמסר כי הם כואבים בימים אלו כאב שלא ניתן לתאר במילים, "לי-ים הוא סמל החופש הנצחי עבור כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully