וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אוטובוס הותקף בעפולה לאחר שביקש מנוסע לעטות מסכה

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 11:02

נהג אוטובוס פונה לבית החולים בעפולה עם נפיחות בפנים ופצעים מדממים לאחר שנער בן 17 תקף אותו: "אני מפחד לבוא לעבודה, מישהו חייב לעזור לנהגים". על פי נתוני ארגון נהגי האוטובוס, בשנה שעברה 3,644 חוו מקרי אלימות

בווידאו: נהג אוטובוס הותקף לאחר שביקש מנוסע לעטות מסיכה/צילום: ארגון נהגי האוטובוסים

נהג אוטובוס הותקף הלילה (שלישי) בעפולה לאחר שביקש מנוסע לעטות מסכה. החשוד, נער בן 17, נעצר על ידי המשטרה, וטען בחקירתו כי הנהג הוא זה שתקף אותו.

הנהג הותקף בקו 193, קו לילה של סופרבוס בעיר, ופונה לבית החולים בעפולה עם חבלות, נפיחות בפנים ופצעים מדממים. "הנוסע נתן לי מכה על האף ועל הראש, התחלתי לדמם. הוא גנב לי את הטלפון, תפס אותי מהצוואר וברח", סיפר הנהג סיפר לאחר התקיפה, והודה כי הוא מפחד להגיע לעבודה: "מישהו חייב לעזור לנהגים".

נהג אוטובוס ציבורי הותקף ונפצע בעפולה לפנות בוקר לאחר שהסיע נוסעים בקווי הלילה, 31 באוגוסט 2021. ארגון נהגי האוטובוסים, הסתדרות לאומית, אתר רשמי
"גנב לי את הטלפון, תפס אותי מהצוואר וברח"/אתר רשמי, ארגון נהגי האוטובוסים, הסתדרות לאומית

על פי נתוני ארגון נהגי האוטובוס מבית ההסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו נהגי האוטובוס 3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו. 40% מנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך 2020, בהם 19% דיווחו על שלושה מקרים ומעלה.

מארגון נהגי האוטובוס נמסר כי "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם". עוד הזהירו, "חייבים לעצור לאלתר את כדור השלג הזה בו תוקפים נהגים השכם וערב. יש לעצור את טרור האוטובוסים נגד הנהגים. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully