וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי: "נאלצתי להביא כמה פעמים ממשרד רה"מ מתנות למשפחת נתניהו"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 12:13

נפתלי, שעבד כאב הבית במעון ראש הממשלה כשנתניהו כיהן בתפקיד, אמר בריאיון ל-103FM כי "לשאול איפה המתנות זו שאלה רטורית, הן אצל משפחת נתניהו". את הדברים אמר בתגובה לדיווח של כספית כי המשפחה לא השיבה למדינה עשרות מתנות שניתנו בכהונת נתניהו ושערכן המשוער גבוה

מני נפתלי, שעבד כאב הבית במעון ראש הממשלה כשבנימין נתניהו כיהן בתפקיד, אמר היום (שני) בריאיון לינון מגל ובן כספית ב-103FM כי הוא היה מעביר מתנות ממשרד ראש הממשלה אל משפחת נתניהו. זאת, לאחר חשיפתו של כספית אמש כי משפחת נתניהו לא החזירה למדינה עשרות מתנות, שניתנו במהלך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה ושערכן המשוער גבוה.

"נאלצתי להביא כמה פעמים ממשרד ראש הממשלה את כל המתנות, והוא אמר לי שאני אחראי עליהן", נפתלי סיפר והוסיף כי: "זה היה מפחיד, כי גם קודמיי בתפקיד אמרו לי שזה פלילי ושהמתנות יהיו רשומות עליי. יש דברים שהם יקרים".

מני נפתלי בדיון בנושא תביעת הדיבה של מני נפתלי כנגד שורת מקורבי רה"מ, בית משפט השלום הרצליה, 2 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
"זה היה מפחיד", מני נפתלי/ראובן קסטרו

"אם קיבלת מתנה ששווה כסף ולא חזרה למדינה, זו גניבה לכאורה. לשאול איפה המתנות היא שאלה רטורית, הן אצל משפחת נתניהו", הוא הבהיר. "הם צריכים להחזיר את המתנות, הם לא דיווחו עליהן. אם נתניהו קיבל משהו באירוע רשמי של אובמה או פוטין - זה של המדינה. המתנות לא חזרו לחזקת המדינה".

עוד לפי הדיווח של כספית, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע שלחה מכתב חריף בנדון ב-5 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully