וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: החרים חרב שחתנו החזיק מחשש לרצח בתו - והותקף קשות באמצע הרחוב

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 19:32

יחידת התביעות של מחוז ת"א במשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב בת ים בן 50, בגין תקיפת אביה של אשתו, לאחר שהאחרון אחז בחרב שהחזיק בביתו, מחשש שירצח את בתו. לנאשם הרשעות קודמות בעבירות של איומים ואלימות במשפחה. בסרטון הוא תועד בועט בחמיו בן ה-76 השרוע על הרצפה

בווידאו: גבר שניסה למנוע את רצח ביתו הותקף על ידי בעלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

יחידת התביעות של מחוז תל אביב במשטרה הגישה כתב אישום נגד גבר בן 50 בגין תקיפת אביה של רעייתו בבת ים, באמצע הרחוב ולעיני ילדים. לפי כתב האישום, הוא עשה זאת לאחר שהחם לקח ממנו חרב שהחזיק בביתו, מחשש שירצח את בתו, להם יש שלושה ילדים במשותף. לנאשם הרשעות קודמות בעבירות של איומים, אלימות במשפחה ותקיפה הגורמת חבלה.

הנאשם, שכבר הוגש נגדו בעבר כתב אישום על מעשה אלימות במשפחה, החזיק בביתו חרב. לפי כתב האישום, חמיו החליט לקחת את החרב מביתו של הנאשם, שהבחין בכך ודרש את השבתה. משסירב אביה של רעייתו להחזיר לו את החרב אם לא יתחייב להשאירה מחוץ לבית - הנאשם יידה עליו אבנים.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר יידוי האבנים לקח הנאשם את החרב, הוריד אותה אל האופנוע בו נסע ואחסן אותה בתא המטען. החם, שחשש כי הנאשם יפגע בבתו, היה מלא זעם על יידוי האבנים והחל לצעוד בעקבותיו. הנאשם בתגובה החל לתקוף את חמיו בבעיטות ואגרופים על אף שכבר היה שרוע על הכביש. הוא אף נאשם כי תקף אותו בסכין שהייתה ברשותו וגרם לו לחבלות.

חרב שהחזיק בביתו גבר הנאשם בתקיפת חמיו
29 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
חשש שירצח את בתו. החרב שהחזיק הנאשם בביתו/אתר רשמי, ללא

לפי כתב האישום, לאחר התקיפה נסע הנאשם לעבר דירתה של רעייתו. זו הזעיקה את השוטרים שעצרו את הנאשם. במהלך החקירה אספו החוקרים תיעוד ממצלמות אבטחה וגבו עדויות שתמכו בגרסתו של החם. למרות התיעוד שהוצג בפניו, הכחיש הנאשם בחקירתו במשטרה את המיוחס לו.

החם שהותקף סיפר כי "אני שואל את עצמי למה רדפתי אחריו למטה. זה היה מתוך אינסטינקט של 'למה הוא זרק עליי אבנים'. אני מפחד שהוא ישתחרר ויגיע אליי או אל הילדה". הנאשם אושפז בעבר שלוש פעמים במחלקות פסיכיאטריות עם לקות בהפרעה דו-קוטבית, אך בבדיקה האחרונה שנעשתה לו לא נמצאו סימנים פסיכוטיים. הוא נעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו עקב מסוכנות לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully