וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח השייח ביפו: כתב אישום יוגש נגד אח ואחות שגרו בדירה ממולו

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 13:08

אוהן טורק ואחותו סבריה בוואב, תושבי יפו בשנות ה-20 לחייהם, יואשמו במעורבות ברצח מוחמד אבו ניג'אם בן ה-24, בכיר בתנועה האסלאמית בעיר. השניים יואשמו גם בניסיון רצח של אחיינו, שנפצע בינוני באירוע. "ניצלו את השכנות עם הקורבן על מנת לרצוח אותו"

כתב אישום בגין מעורבות ברצח השייח מוחמד אבו ניג'אם בן ה-24 ביפו יוגש נגד אוהן טורק ואחותו סבריה בוואב, שכנים בשנות ה-20 לחייהם שגרו בדירה שמולו - כך הודיעה הבוקר (ראשון) פרקליטות מחוז מרכז בהצהרת תובע לבית המשפט השלום בתל אביב. סעיף האישום טרם נקבע סופית, בין היתר משום שלא ניתן לקבוע בוודאות מי מבין השניים לחץ על ההדק וביצע את הירי. השניים יואשמו גם בניסיון רצח של אדם נוסף - אחיינו של הקורבן, שנפצע קשה באירוע הירי.

לפי הצהרת התובע, הרצח בוצע ברקע סכסוך שראשיתו במאבק בין משפחות פשע ביפו על טריטוריות למכירת סמים. גורם במשטרה אמר כי על פי החשד "האחים ניצלו את השכנות עם הקורבן על מנת לרצוח אותו". הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים.

בווידאו: זירת החיסול ביפו/צילום: מד"א ודוברות המשטרה, עריכה: עמית שמחה

אבו ניג'אם בן ה-24 נורה למוות ב-24 בינואר השנה ברחוב הסבא משפולה ביפו. אחיינו, צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע באירוע באורח בינוני. מן המשטרה נמסר כי "מדובר בפענוח רצח נוסף במגזר הערבי, המצטרף ל-22 תיקים שפוענחו במהלך השנה האחרונה".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי דרש לכנס ישיבת הערכת מצב מיוחדת במחוז מרכז ברמלה נוכח מקרי הרצח והאלימות בחברה הערבית. בתוך כך, אתמול נורה למוות בכפר קאסם עבד קרמטה, תושב ג'לג'וליה בן 26. לאחר שנפצע פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נקבע מותו. קרמטה מת שלושה חודשים לאחר חתונתו. הירי בצעיר היה החשד לרצח השלישי ביממה בחברה הערבית, שסופרת כבר 78 מתים מתחילת השנה.

עוד בוואלה!

חיסול ביפו: בן 24 נורה למוות, צעיר נוסף במצב בינוני

לכתבה המלאה
תיעוד הרצח של עבד קרמטה בכפר קאסם/סרטוני גולשים

מוקדם יותר אתמול, אנאס אלוחאוח בן ה-18 נורה למוות כששהה ברכבו ברחוב שדרות צה"ל בלוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, כשמפרטים ראשונים עולה כי מדובר בחיסול על רקע סכסוך בין משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully