וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב תל שבע נורה למוות סמוך לביתו

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 10:07

אברהים אבו עמרה, בן 30, נורה סמוך לביתו בשכונה 26 ביישוב. מהמשטרה נמסר כי תושבי המקום פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. נבדק חשד לפיו האירוע התרחש על רקע סכסוך בין משפחות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

תושב תל שבע נורה הלילה (שבת) למוות סמוך לביתו בשכונה 26 בתל שבע. מהמשטרה נמסר כי תושבי היישוב פינו את הגבר בן ה-30, אברהים אבו עמרה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שנורה, וכי שם נקבע מותו. נבדק חשד לפיו האירוע התרחש על רקע סכסוך בין משפחות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

מהמשטרה נמסר כי הדיווח על האירוע התקבל סמוך לשעה 02:15. בתום הערכת מצב שערך סגן מפקד מרחב הנגב, נצ"מ אייל אזולאי, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב.

אברהים אבו עמרה, שנורה למוות בתל שבע.. ., אתר רשמי
חשד לרצח בתל שבע. אברהים אבו עמרה/אתר רשמי, .

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, הנרצח בתל שבע הוא קרבן הרצח ה-76 בחברה הערבית מתחילת 2021, כשבשנה שעברה נרצחו 113. זהו קרבן הרצח ה-11 מתחילת החודש. בתחילת אוגוסט, במעמד ראש הממשלה נפתלי בנט, הכריזה משטרת ישראל על הקמת אגף סי"ף לסיכול הפשיעה בחברה הערבית. תוצאות לא נראות עדיין בשטח, והחודש מסתמן כאחד החודשים הקטלניים ביותר שהיו השנה.

בחמישי בלילה נורה למוות תושב ביאדה בן 18, מוחמד ג'בארין, כתוצאה מירי לרכבו בכפר מוסמוס שבוואדי ערה. הנער ישב ברכבו בכפר מוסמוס עם צעיר נוסף בן 22, כשלפתע נורו השניים בידי אלמוני ונפצעו קשה. הם פונו למרכז הרפואי העמק בעפולה, שם נקבע מותו של הנער. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully