וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תיקתקנו: הבשורה של משרד החינוך והכוכבת שנהרגה בזמן שצילמה טיקטוק

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 15:03

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

מבזק וואלה! תיקתקנו/מערכת וואלה!

זהו, זה קורה. 15 שנה אחרי הרצח המזעזע של תאיר ראדה בית המשפט העליון החליט שרומן זדורוב ישוחרר מהכלא למעצר בית בתנאים מיוחדים - איסור ביקורים, אפשרות למשטרה לבצע האזנות למכשיריו והפקדת דרכונו כדי שלא ייצא מישראל. זדורוב עצמו לא נכח בדיון, אלא צפה בו מרחוק מהכלא.

במשרד החינוך הבהירו שמוסדות החינוך לא יוכלו לאסור כניסת תלמידים שלא יציגו בדיקת קורונה שלילית לפני פתיחת שנת הלימודים לבתי הספר והגנים. זאת, בהתאם לחוק חינוך חובה. אנחנו שבוע לפני תחילת הלימודים ועדיין לא ברור איך תיפתח השנה. הנהלים משתנים כמעט כל יום. כן הגבלות, לא חיסונים, כן הורים, לא תלמידים. הצלחתם לבלבל אותנו.

קוברה דוגאן כוכבת טיקטוק טורקיה רק בת 23 סיימה את חייה בנסיבות טרגיות ולעיני המצלמות, כשעלתה לצלם סרטון טיקטוק מראש גג בניין מגורים באיסטנבול. היא נעמדה יחד עם בת דודתה על יריעת מתכת ושתיהן צפו בשקיעה עד שהפח עליו היא עמדה קרס, והיא פשוט צנחה אל מותה, כל זה בזמן שבת דודתה ההמומה מתעדת הכל. איזה עצוב.

והמצעד השנתי הישראלי תשפ"א של גלגל"צ ו-וואלה! אוטוטו כאן, אז רגע לפני החג נשדר בלייב מהאולפן שלנו את המצעד יחד עם המון הפתעות ואורחים ואורחות. ההצבעה בעיצומה ונסגרת ממש ביום ראשון הקרוב. אז כנסו לאתר וואלה! ולאפליקציה, הצביעו והשפיעו. התחרות צמודה. מי יהיו אנשי השנה? מה יהיה שיר השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully