וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 17 נהרג מאש צה"ל בשכם: "ניסה להשליך סלע על לוחם"

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 8:15

הנער עמאד חשאש נהרג במהלך פעילות הצבא במחנה בלאטה בשכם. הכוחות הגיעו לשטח כדי לבצע מעצר של מבוקש, כשלקראת סיום הפעילות, לפי צה"ל, הנער זוהה כשהוא מחזיק סלע גדול בידיו ומנסה להשליכו על אחד החיילים. הוא נורה בידי אחד הלוחמים - ומת

בווידאו: עימותים בין פלסטינים לכוח צה"ל במעצר בשכם/מערכת וואלה!

עמאד חשאש, נער פלסטיני בן 17 נהרג הלילה (שלישי) מאש צה"ל במהלך פעילות במחנה בלאטה בשכם. הכוחות פעלו בשטח כדי לבצע מעצר של מבוקש, וירי חי בוצע לעבר הלוחמים מגגות הבתים. עקב כך, הכוחות הגיבו באש חיה לעבר מקורות הירי.

לקראת סיום הפעילות החלה הפרת סדר במהלכה הושלכו בלוקים וחפצים מגגות הבתים הסמוכים לעבר החיילים. לפי צה"ל, כמה חיילים זיהו את הנער כשהוא מחזיק בידיו סלע גדול, והוא עמד להשליכו על חייל שעמד מתחת למבנה. הנער נורה בידי כוח צה"ל ומת.

עמאד חשאש, נער פלסטיני בן 17 שנהרג  בעימותים עם כוחות הביטחון במחנה בלאטה. 24 באוגוסט 2021. ., צילום מסך
"ניסה להשליך סלע על לוחם". עמאד חשאש, הנער הפלסטיני בן ה-17 שנהרג/צילום מסך, .

בחודש מאי בשנה שעברה נהרג לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל, מפגיעת אבן שהושלכה על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבשומרון. כוח של סיירת גולני נשלח לבצע ארבעה מעצרים בכפר יעבד. לאורך הלילה עשרות פלסטינים יידו אבנים לעבר הכוח. עם סיום הפעילות, ביציאה מהכפר נזרקה אבן ובן יגאל, שחבש קסדה, נפגע בראשו. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו.

לאחר תפיסתו של המחבל שהשליך את האבן על בן יגאל, אמר אביו ברוך כי "אני לא ישן ומחכה לטלפון הגואל. הגיעו אלי נציגי השב"כ והצבא והודיעו לנו שהמחבל נתפס ושחזר את המעשה. חודש של סיוט שסוף סוף תפסו את המנוול הזה. אני מקווה שהוא ישלם את המחיר הכי גבוה ויירקב בבית סוהר כל החיים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully