וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ניצלה מסרטן, ומתה מקריסת עץ בטבריה: "לא היה צריך לקרות"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 19:50

קרוביה של רימבורג בת ה-63, תושבת רחובות, מתקשים להבין כיצד התרחשה התקרית החריגה. בנה דוד סיפר כי שהתה בחופשה בעיר עם אביו ואחיו לרגל חתונה משפחתית. הוא גילה על מותה דרך התראה מאתר חדשות: "ישר התקשרתי, ואבא ענה ואמר שאין לנו אימא יותר"

משפחתה של האישה שנהרגה אתמול (ראשון) מנפילת עץ בטיילת בטבריה מנסה לעכל את המוות החריג. בנה של אנה רימבורג בת ה-63, תושבת רחובות, סיפר כי התקרית התרחשה בעת שהמשפחה הייתה בחופשה לרגל חתונה של בן דודה. לאחר בדיקת אגרונום בטבריה, נמצא כי המזיק חדקונית הדקל לא היה בעץ, ועדיין לא ברור מה הביא לקריסה. הבוקר, גדמו בעיר שדרת דקלים ותיקים ברחוב אחד העם.

"ההורים שלי ואחי עשו סיבוב בטיילת בטבריה, הלכו לבית כנסת עתיק והסתובבו בו, ומשום מקום עץ נפל עליה והרג אותה במקום", סיפר הבן דוד. "התקשרתי אליהם כמה פעמים בדרך לטבריה לראות שהכול בסדר. זה היה בשתיים בצהריים. קשקשתי איתם וניתקתי מהר, וחשבתי 'מה אם זו השיחה האחרונה?', והתקשרתי שוב. הם צחקו והשתוקקו להגיע לטבריה אחרי כמעט עשרים שנה".

אנה רימבורג, ההרוגה  מקריסת העץ בטבריה. באדיבות המשפחה
אנה רימבורג/באדיבות המשפחה

בזמן האירוע נשבו רוחות במהירות של 70 קמ"ש, שהובילו לשבירתו של העץ וקריסתו על רימבורג. צוותי מד"א דיווחו תחילה על אישה לכודה ומחוסרת הכרה, ובהמשך נאלצו לקבוע את מותה. "בערב קיבלתי פוש לפלאפון על האירוע. ישר התקשרתי להורים בשביל לקבל את התשובה. בהתחלה היה רחש, ואז אבא אמר 'אימא לא פה, אימא מתה ואין לנו אמא יותר'. התרסקות לרצפה, זו סיטואציה הזויה. אנחנו לא מאמינים. אימא מתה במקום, אבא ואחי ראו את זה. אי אפשר היה לזהות אותה".

גדימת שדרת דקלים ותיקים ברחוב אחד העם לאחר שעץ דקל קרס על אישה והרג אותה, טבריה, 23 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
מנסים למנוע את האסון הבא. גידום עצים בטבריה, היום/אתר רשמי, ללא
דוד בנה של אנה רימבורג, ההרוגה מקריסת העץ בטבריה. באדיבות המשפחה
"התרסקות לרצפה". דוד/באדיבות המשפחה

לדבריו של דוד, "אנחנו רק רוצים להבין את הסיטואציה ומה קרה, ברור שאני רוצה תשובות ולהבין איך עץ כזה נופל, כי הרוח לא הייתה חזקה. זה לא נתפס וזה הזוי. סיטואציות כאלו לא צריכות לקרות. ברור שיש מישהו שאחראי"

הוא סיפר כי אמו הייתה רופאת שיניים מוכרת ברחובות. "היא הייתה אהובה, סקרנית ואוהבת ללמוד, תולעת ספרים. אוהבת את הנכדים שלה מסורה לעבודה. היא עברה טיפולים כימותרפיים, הסרטן חזר לה ושוב ניצלה שהכול נקי. הכול נגדע אתמול, כל החלומות של ההורים שלי ועכשיו צריך לטפל באבא. אני בהלם מוחלט".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully