וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מרוסקים": יראת וחרות התינוקת נסעו לבקר חברה במצפה רמון, ונהרגו בתאונה

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 7:43

במשפחת איפרגן, המתגוררת בקריית ארבע, התקשו לעכל את הבשורה על מותן של יראת בת ה-37 וחרות בת הארבעה חודשים בתאונת דרכים קשה. בעלה של יראת לא הצטרף עמן לנסיעה, אך בנם נפצע גם הוא באורח קל בתאונה ומאושפז בסורוקה. "אחר כך נאסוף את השברים"

בת 30 נהרגה בתאונת דרכים ליד מצפה רמון, מאמצי החייאה בתינוקת בת 4 חודשים/עריכה: אביעד בללי

אם ובתה נהרגו אמש (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 40, ממצפה רמון לכיוון כלא רמון. השתיים, יראת איפרגן בת ה-37 ובתה התינוקת חרות בת הארבעה חודשים, הובאו הלילה למנוחות. במשפחתה של יראת, תושבת ההתנחלות קריית ארבע, התקשו לעכל את הבשורה הקשה. עוד סיפרו כי היא יצאה לביקור אצל חברה במצפה רמון ולקחה עימה את ילדיה, בהן חרות התינוקת בת הארבעה חודשים. בעלה של יראת לא הצטרף עמן לנסיעה.

"אנחנו מרוסקים, אחר כך נאסוף את השברים", סיפר בן משפחה. הלוויתן של השתיים התקיימה הלילה בחצות בבית העלמין העתיק בחברון. בתאונה בין שני כלי הרכב נפצע באורח קל ילד נוסף של יראת, בן 8, שפונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, וכן שני צעירים כבני 25, שנפצעו באורח בינוני ופונו גם הם לסורוקה.

יראת איפרגן שנהרגה בתאונה בכביש 40, סמוך למצפה רמון, 22 באוגוסט 2021. באדיבות המשפחה
יראת וחירות איפרגן/באדיבות המשפחה

מדוברת קריית ארבע חברון נמסר כי "בית קריית ארבע חברון המום וכואב את לכתן בטרם עת של יראת איפרגן לבית משפחת בן דוד וביתה התינוקת חרות, שנהרגו אחר הצהריים בתאונת דרכים בדרום הארץ. גורמי המועצה עומדים בקשר עם המשפחה ומלווים אותם".

עם היוודע דבר התאונה הוזעקו כוחות ההצלה, וצוות מד"א פינה את הפצועים תוך ביצוע מאמצי החייאה באם וביתה, אך כעבור כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של יראת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. כמה שעות לאחר מכן נקבע גם מותה של חרות התינוקת.

זירת התאונה בכביש 40 בה נהרגה אישה כבת 30, 22 באוגוסט 2021. מד"א
זירת התאונה בכביש 40, היום/מד"א

חובש מד"א שמעון יפרח והפראמדיק שמעון אקנין סיפרו כי "מדובר בתאונה חזיתית קשה. שני הרכבים היו בעפר בצד הכביש כשהם עם פגיעות פח קשות מאוד ובסמוך שכבו הפצועים. אזרחים ביצעו פעולות החייאה על אישה בת 36 ופעוטה בת 4 חודשים. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של האישה שסבלה מפציעות אנושות. הפעוטה הועברה למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully