וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג אנושי: "ככה אני נושם מתחת למים - וגם אתם יכולים"

9.9.2021 / 23:46

סטפן אלכסנדר, צוללן מקצועי, טוען שהוא נושם מתחת למים באמצעות טכניקה מיוחדת שעוזרת לו להמיר את המים לחמצן. העוקבים שלו היו סקפטיים, אבל קשה להתעלם מההוכחות המצולמות. צפו ושיפטו בעצמכם

הצעיר שטוען שהוא יכול לנשום מתחת למים/@stephenalexander?

ראיתם את הסרט "אקוומן"? בסרט הזה רוב האירועים מתרחשים מתחת למים, שם הגיבור הראשי בגילומו של ג'ייסון מומואה לא ממש מתקשה לנשום. כמובן שבמציאות בני האדם לא יכולים לנשום מתחת למים, אלא אם קוראים להם סטפן אלכסנדר.

אלכסנדר הוא צוללן מקצועי שהעלה מספר סרטונים לרשת שבהם הוא מלמד כביכול כיצד ניתן לנשום מתחת למים, ממש כמו הדגים. אלכסנדר השתמש בטיקטוק כדי להסביר כיצד הוא מצליח לנשום בטכניקה בה הוא לדבריו "ממיר את המים לחמצן".

צפו בסרטונים:

העוקבים שלו היו סקפטיים וכשאחד מהם ביקש ממנו להשתמש במשקפת קטנה יותר שלא מכסה את האף, הוא החליט להוכיח שהוא לא משתמש בשום טריק אלא ממש נושם מתחת למים. באחד הסרטונים שלו הוא כתב: "הרבה אנשים לא מאמינים לי בגלל המשקפת. אז הנה הוכחה". סטפן לקח לאחר מכן נשימה עמוקה מתחת למים לפני שהם הציפו את המשקפת שלו. "הנה, היא מלאה במים, אבל אני ממיר אותם לאוויר", הוא כתב.

בסרטון הסבר נוסף סטפן כתב: "כך אני נושם מתחת למים ועם כל הכנות, זה הרבה יותר קל ממה שכולם חושבים. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את הרפלקסים של הצלילה שלכם. אתם עושים זאת כאשר העיניים שלכם והאף שוקעים במים. כאשר אתם עושים זאת, אתם מקטינים את חסימת האוויר. לאחר מכן אתם צריכים לקחת כמות קטנה של מים ולהתחיל להפעיל לחץ על הפה בעזרת צקצוקים עם הלשון".

הוא ניסה להדגים זאת ועשה רעשים עם הלשון שלו כשהוא נוגע באמצעותה בפה שלו שוב ושוב. לאחר מכן הוא חשף למה זה תורם וכתב: "זה מפריד את החמצן מהמימן והדבר האחרון שאתם צריכים לעשות זה להיפטר מהמימן. כדי לעשות זאת אתם צריכים רק לעשות כמה בועות". למרות הדברים האלה שלו והסרטונים אנחנו ממש ממליצים לכם לא לנסות את זה בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully