וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודף, יורה מטווח אפס - ונמלט: תיעוד חיסול העבריין בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 22:59

בסרטון חדש שהתפרסם נראים רגעי הירי שבוצע לעיני עוברים ושבים בשעות הצהריים בסמוך לקניון בעיר. בתיעוד ניתן לראות את שימי דדון נופל על הרצפה, כאשר אופנוע עליו רכובים שני אלמונים דולק אחריו. לאחר מכן, אחד מהם מבצע ירי לעברו ונלמט ביחד עם חברו הנהג

בווידאו: תיעוד הירי בצעיר ליד קניון הזהב, ראשל"צ/עריכה: אביעד בללי

בתיעוד חדש שהתפרסם הערב (חמישי) מהזירה בה נרצח העבריין שימי דדון בסמוך לקניון הזהב בראשלון לציון בשעות הצהריים, נראה אופנוע שרודף אחרי דדון, כשלאחר מכן אחד הרוכבים מבצע ירי לעברו ונמלט ביחד עם חברו הנהג.

בסרטון, ניתן לראות החל מ-00:36, את הרחוב הסמוך לקניון הזהב בראשון לציון, כשלפתע מן הצד הימני של המסך, נראה כיצד היורה מצליח להפיל את דדון על הרצפה, יורה מטווח אפס, עולה על אופנוע שחיכה לו ושניהם נמלטים מן הזירה. אזרחים שהיו במקום עטו לעבר הירוי כדי לנסות ולסייע לו.

שתי נשים שהיו סמוכות למקום סיפרו לוואלה!: "שמענו את היריות. ראינו את האדם שכוב על הרצפה עם המון דם. זה נראה שהוא לא שרד. אנחנו מבוהלות מאוד".

העבריין דדון שנרצח בראשון לציון רק השתחרר מהכלא. פחות מ-48 שעות עברו מאז שהרגיש את טעמו של החופש ועד שנורה למוות לעיני עוברים ושבים. דדון, ירושלמי במקור, מוכר היטב למשטרה מעבירות סמים. אביו שירת במשטרת ישראל.

שימי דדון, נרצח ליד קניון הזהב, ראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. פייסבוק, צילום מסך
לא מעשה של חובבנים. דדון/צילום מסך, פייסבוק

כבר אתמול אמר בכיר במשטרה לוואלה! כי "מדובר בתכנון מסודר של חיסול. זה לא מעשה של חובבנים". ואכן, המתנקש ירה לעבר דדון כמה יריות קטלניות שיוודאו הריגה. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר מרכז והחוקרים יצטרכו לבדוק מספר כיווני חקירה אפשריים. העיר ראשון לציון היא אחת הערים המרושתות ביותר מבחינת מצלמות אבטחה, דבר שעשוי להקל על החקירה ולשרטט את נתיב המילוט של המתנקש שהגיע רכוב על אופנוע שחור.

אירועי ירי במרכזי הערים הגדולות בשעות היום אינם שכיחים. הפעם האחרונה בה אירעה תקרית דומה הייתה לפני כשבוע, אז נורתה תשובת בת ים עדי פרץ בזמן שישבה ברכבה. פרץ נפצעה באורח קשה ואושפזה בבית החולים. לפי הערכות המשטרה, הרקע לירי היה פלילי בשל טעות בזיהוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully