וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אמו בשדרות נשלח לבדיקה פסיכיאטרית - מעצרו הוארך בשבוע

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 18:02

בית המשפט באשקלון האריך בשבעה ימים את מעצרו של אנדריי קמינסקי בן ה-29, החשוד כי הכה ודקר למוות את אמו טטיאנה בת ה-53. קמינסקי, בעל עבר פסיכיאטרי, הוגדר רק לפני יומיים על ידי המשטרה "נעדר בסיכון" - עד ששב לבית אמו. סניגורו: "מצב נפשי קשה"

בית המשפט השלום אשקלון האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של אנדריי קמינסקי בן ה-29, החשוד כי הבוקר הכה ודקר למוות את אמו טטיאנה בת ה-53 בביתה בשדרות. קמינסקי הוא בעל עבר פסיכיאטרי, ובנוסף לכך, לאחר שנעדר במשך כמה ימים - ביום שלישי המשטרה אף הוציאה עליו הודעה כ"נעדר בסיכון", עד ששב לבית אמו.

עו"ד ליאור רונן המייצג את קמינסקי מטעם הסניגוריה הציבורית: "הבן נמצא במצב נפשי קשה". הוא עוד עדכן כי "לאור מצבו הנפשי המורכב הוסכם על ידי המשטרה והסניגוריה לשלוח אותו כבר בשלב זה לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק את אחריותיו וכשירותו לעמוד לדין".

החשוד ברצח אמו בשדרות: אנדריי קמינסקי. דוברות משטרת ישראל
חשוד כי הכה ודקר למוות את אמו בביתה. אנדריי קמינסקי/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר, לודמילה רחימוב, המתגוררת סמוך לביתה של טטיאנה, סיפרה בשיחה עם וואלה! כי הזעיקה את המשטרה כששמעה זעקות, וכן מיהרה לביתה של שכנתה - אך כשהגיעה כבר לא הייתה דרך להציל אותה. קמינסקי אז נעצר והובא לחקירה במשטרה, שם קשר את עצמו למעשה.

"היא שכנה שלי, גרה ממש מולי. רצתי מהר מהבית שלי לחדר שלה, דפקתי בדלת. בערך עשר דקות, כי הצרחות הפעם היו משהו שאני לא רגילה לשמוע. היא צעקה לו 'די תפסיק, זה כואב לי, אני לא יכולה' וצעקתי שיפתח ולא יעשה לה כלום", סיפרה רחימוב. "כשפתח לי שאלתי איפה האימא, והוא אמר לי 'את רוצה לראות אותה? רצחתי אותה', ופתח לי את הדלת. היה מלא דם וראיתי אותה שוכבת. התקשרתי למשטרה והוא נעל את הדלת והמשיך להכות אותה".

טטיאנה קמינסקי. אתר רשמי, מערכת וואלה!
טטאינה קמינסקי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

רחימוב סיפרה כי אלימות הבן כלפי אמו הייתה דפוס חוזר. "אני יודעת שבעבר הוא היה מכה אותה. אמרתי לה שתתקשר למשטרה והיא אמרה לי שהוא בדיכאון. בעבר היא נתנה לי מפתח של הבית, "אם לא תראי אותי יום-יומיים תראי מה איתי", היא אמרה לי, אבל הוא החליף את המנעול. מדי פעם היא הייתה מגיעה אליי כדי שאני אכסה לה את הפנסים בעיניים", אמרה.

מנגד, היא העידה על הבן: "הוא היה בדרך כלל ילד רגוע ושקט, אף פעם לא ראו ממנו אגרסיה או סימן שיש לו בעיה. תמיד עזר לשכנים. הוא עבד תקופה, וכשהתחילה הקורונה הוא הפסיק. הוא היה צריך לטוס לחו"ל מטעם העבודה וביטלו את הנסיעה בגלל הקורונה, והיא (האם - י"י) טענה שהוא נכנס בגלל זה לדיכאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully