וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי מגינה על ישראל והשמועות על בריטני לא נפסקות: וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 14:32

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

הודיה מונסונגו בדרך הביתה. בית המשפט בפרו החליט להיעתר לבקשתה של הודיה העצורה במדינה, להשתחרר, והיא צפויה לחזור ארצה בקרוב. מונסונגו בת ה 25 תושבת דימונה בעלת צרכים מיוחדים, נעצרה לפני כשנתיים בשדה התעופה בפרו בחשד שניסתה להבריח סמים מסוג קוקאין. היא הורשעה, נכלאה, ומוחזקת כעת במעצר בית. שר החוץ יאיר לפיד, שפעל רבות לשחרורה אמר אתמול "בשבילי להגן ולשמור על צעירים עם צרכים מיוחדים זו חלק ממשימת חיי".

נועה תשבי העלתה אתמול סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו השוותה בין ארגון החמאס לטאליבן. תשבי מסבירה שהשריעה פוגעת בנשים גם באפגניסטן וגם בעזה, כיוון שלטאליבן וחמאס אידאולוגיה דומה. למרות קווי הדמיון, העולם מקבל בשתיקה את הנעשה באפגניסטן, אבל מאשים את ישראל במה שנעשה ברצועת עזה. אינסטגרם הסירו את הסרטון של תשבי, שמיהרה לכתוב כי מדובר ב"חוצפה, בושה וצביעות". אחרי מספר שעות נראה שהלחץ עבד והסרטון הוחזר.

ידיעה משמחת לחובבי החושות: לראשונה מזה 15 שנה, רמת האיום לטרור בחופי סיני ירדה אחרי פגישת בנט ושר המודיעין של מצרים מדרגה 1 ל-3 - שזה אומר איום בסיסי והמלצה להימנע מהגעה. עם זאת, בצפון סיני נותרה רמת הסיכון גבוהה. יאללה, הולכת לארוז.

בריטני ספירס, שרק לפני שבוע השתחררה מהאפוטרופוסות של אביה ממשיכה לספק לנו שערוריות. פודקאסט בארצות הברית טוען שבריטני וג'ייסון טראוויק, שהיה מנהלה האישי ואפוטרופוס שותף לאביה, נישאו בסתר ונפרדו שנתיים מאוחר יותר. זה לא נגמר בריטני, אנחנו ממשיכים לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully