וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 35 מת בשריפה שפרצה בדירה בנוף הגליל: "נספה במוות אכזרי"

19.8.2021 / 11:44

צוות מד"א איתר אותו בדירה כשהוא חסר הכרה ונאלץ לקבוע את מותו במקום. בדליקה נפגעה קל גם אישה כבת 50 משאיפת עשן, ששהתה בדירה אחרת בבניין הממוקמת מעל דירתו של ההרוג. היא חולצה על ידי שני צוותים של כוחות הכיבוי וההצלה ופונתה לבית החולים האיטלקי בנצרת

גבר כבן 35 מת הבוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בדירה בנוף הגליל. צוות מד"א איתר אותו בדירה כשהוא חסר הכרה ונאלץ לקבוע את מותו במקום. אישה נוספת כבת 50 נפגעה קל משאיפת עשן וחולצה על ידי שני צוותים של כוחות הכיבוי וההצלה שהוזעקו למקום, בסיוע מנוף גבהים. היא פונתה לבית החולים האיטלקי בנצרת.

חובש מד"א רביע חורי סיפר כי "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מאחת הדירות. חברנו לכוחות החירום שפעלו במקום. הם חילצו אלינו מהבניין אישה כבת 50 שהייתה בהכרה מלאה וסבלה משאיפת עשן. הענקנו לה טיפול ראשוני בחמצן והיא פונתה במצב יציב לבית החולים. בהמשך פעולות הכיבוי והסריקה בדירה שעלתה באש אותר גבר מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו במקום".

גבר נספה בשריפה בנוף הגליל, 19 באוגוסט 2021. מד"א
גבר כבן 35 מת בשריפה שפרצה בדירה בנוף הגליל/מד"א

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הגיע לזירת האירוע מלווה בשירותי הרווחה ואמר כי "מדובר באירוע טרגי וקשה מאוד. אדם צעיר שהלך לישון ולא קם בבוקר, נספה למוות אכזרי. ליבנו עם המשפחה בשעה קשה זו ואנו נעשה הכל על מנת לחזק ולסייע לה. ברגעים אלה מתנהלת חקירה גם של המשטרה וגם של מכבי האש, יש כיוונים שונים וככל שידוע לי לא פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully