וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנת האם שנרצחה בשדרות: "הבן פתח את הדלת ואמר 'תראי, רצחתי אותה'"

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 12:47

לודמילה רחימוב הזעיקה את השוטרים כששמעה צעקות מביתה של בת ה-53 שנדקרה והוכתה למוות בשדרות. "ראיתי אותה שוכבת מלאה דם, הוא נעל את הדלת והמשיך להכות אותה", סיפרה. "בעבר אמרה לי "אם לא תראי אותי יום-יומיים תבדקי מה איתי". בחקירתו קשר את עצמו החשוד למעשה

לודמילה רחימוב, שמתגוררת סמוך לביתה של האישה בת ה-53 שלפי החשד נרצחה הבוקר (חמישי) על ידי בנה בשדרות, התקשרה להזעיק את השוטרים כששמעה צעקות. בשיחה עם וואלה! סיפרה כי מיהרה לביתה של האישה, אך כשהגיעה כבר לא הייתה דרך להציל אותה. הבן החשוד נעצר והובא לחקירה במשטרה, שם קשר את עצמו למעשה. במשטרה בודקים אם לחשוד יש עבר פסיכיאטרי.

"היא שכנה שלי, גרה ממש מולי. רצתי מהר מהבית שלי לחדר שלה, דפקתי בדלת. בערך עשר דקות, כי הצרחות הפעם היו משהו שאני לא רגילה לשמוע. היא צעקה לו 'די תפסיק, זה כואב לי, אני לא יכולה' וצעקתי שיפתח ולא יעשה לה כלום", סיפרה רחימוב. "כשפתח לי שאלתי איפה האימא, והוא אמר לי 'את רוצה לראות אותה? רצחתי אותה', ופתח לי את הדלת. היה מלא דם וראיתי אותה שוכבת. התקשרתי למשטרה והוא נעל את הדלת והמשיך להכות אותה".

בווידאו: שכנת הנרצחת שהתקשרה להזעיק את השוטרים משחזרת את מה שראתה בדירה/צילום: שי מכלוף
חשד לרצח אישה ידי בנה בשדרות, 19 באוגוסט 2021. שי מכלוף
זירת הרצח, הבוקר/שי מכלוף

רחימוב סיפרה כי אלימות הבן כלפי אמו הייתה דפוס חוזר. "אני יודעת שבעבר הוא היה מכה אותה. אמרתי לה שתתקשר למשטרה והיא אמרה לי שהוא בדיכאון. בעבר היא נתנה לי מפתח של הבית, "אם לא תראי אותי יום-יומיים תראי מה איתי", היא אמרה לי, אבל הוא החליף את המנעול. מדי פעם היא הייתה מגיעה אליי כדי שאני אכסה לה את הפנסים בעיניים", אמרה.

המשטרה הוזעקה לבית בעקבות דיווח על תקיפה, פרצה אליו יחד עם כוחות כיבוי והצלה ועצרה את החשוד בחדר השינה, לאחר שלפי החשד הכה ודקר אותה במטבח. "הוא היה בדרך כלל ילד רגוע ושקט, אף פעם לא ראו ממנו אגרסיה או סימן שיש לו בעיה", העידה על הבן. "תמיד עזר לשכנים. הוא עבד תקופה, וכשהתחילה הקורונה הוא הפסיק. הוא היה צריך לטוס לחו"ל מטעם העבודה וביטלו את הנסיעה בגלל הקורונה, והיא (האם - י"י) טענה שהוא נכנס בגלל זה לדיכאון".

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully