וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחיל לרוץ עד שקרס": צעיר נפצע קשה מדקירה בירושלים

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 17:22

על פי עדויות, חבורת יהודים דקרה ערבי בן 19 סמוך לשוק מחנה יהודה. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר. המשטרה פתחה בחקירה. עד ראייה: "הגיעו 6 חבר'ה שחיפשו לריב. הוא ישב שם בסיום יום עבודה. הם דקרו אותו בכל הגוף"

צעיר בן 19 נפצע הלילה (חמישי) באורח קשה מדקירה ברחוב אגריפס, סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר. על פי עדויות במקום, הצעיר הוא ערבי, ונדקר על ידי יהודים.

למרות זאת, אחרי שהמשטרה הגיעה לזירה, הוחלט בשלב זה לחקור חשד לאירוע פלילי. על פי המשטרה, הצעיר הותקף בידי שני חשודים, שחיפושים אחריהם החלו. בתיעוד חלקי מהאירוע נראים כמה צעירים תוקפים את בן ה-19, כשאחד מהם חובש כיפה ולובש ציצית.

על פי עד ראייה, שעובד במסעדה סמוך למקום הדקירה, הצעיר המתין לאחיו שיאסוף אותו בסיום יום העבודה. "עברו שם 6 חבר'ה שחיפשו עם מי לריב. התפתחה קטטה, והם דקרו אותו בכל הגוף. הוא התחיל לרוץ עד שקרס".

זירת הדקירה בירושלים
19.8.21. שלומי הלר, מערכת וואלה!
שוטרים בזירת הדקירה, הלילה/מערכת וואלה!, שלומי הלר

התקיפה באה לאחר סדרת מקרי אלימות של יהודים נגד ערבים, ולהפך, במהלך מבצע שומר החומות. אחד המקרים התרחש גם הוא במחנה יהודה, ב-12 במאי, אז ארבעה יהודים תושבי העיר תקפו צעיר ערבי שעבד בחנות במקום. שלושה מהם הואשמו בעבירת טרור של ניסיון רצח ואחד במעשה טרור של חבלה בכוונה. בנוסף לכך, חלקם מואשמים בשיבוש ראיות והתפרעות.

על פי כתב האישום, שלושה מהנאשמים השתתפו באותו יום בתהלוכה שלוותה בקריאות נגד ערבים, ובהן "מוחמד מת" ו"שיישרף לכם הכפר", כשאחד מהם הגיע עם סכין ואחר עם גז מדמיע. בדרך לשוק הצטרף אליהם הנאשם הרביעי, ויחד הם קשרו קשר להכות ערבי. כשאיתרו את הצעיר בן ה-25 וידאו כי אכן הוא ערבי, השפריצו עליו גז מדמיע, הכו ובעטו בגופו, ואחד מהם דקר אותו בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully