וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית העצורה בפרו הודיה מונסנגו צפויה לחזור לישראל

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 9:18

בית המשפט במדינה החליט לשחרר את הצעירה, תושבת דימונה בעלת צרכים מיוחדים, כעבור שנתיים מאז נעצרה. ההחלטה טרם נקבעה סופית, ובמשרד החוץ בישראל עוקבים אחר הנושא

בית המשפט בפרו החליט היום (רביעי) להיעתר לבקשתה של הודיה מונסנגו העצורה במדינה להשתחרר, והיא צפויה לחזור ארצה בקרוב. מונסנגו, תושבת דימונה בעלת צרכים מיוחדים, נעצרה לפני כשנתיים במדינה, נכלאה, והיא מוחזקת כעת במעצר בית.

בית המשפט קיים דיון בבקשתה לשחרור לפני החגים, הודיע כי החליט לשחררה אך עוד לא הושלמו החתימות הדרושות להשלמת המהלך. בת ה-25 נעצרה בשדה התעופה במדינה במאי 2019 בחשד שניסתה להבריח סמים מסוג קוקאין, ולאחר מכן הורשעה ונכלאה.

הודיה מונסנגו תשוב לישראל; לפיד: "כל מה שרציתי זה לראות אותך בבית"/מערכת וואלה!
הודיה מונסנגו, עצורה בפרו בחשד להברחת סמים. באדיבות המשפחה
הודיה מונסונגו/באדיבות המשפחה

במשרד החוץ בישראל עוקבים אחר הנושא, ושר החוץ יאיר לפיד מסר כי הצעירה "תשוחרר בקרוב מהכלא". בהודעה מטעם המשרד נכתב כי "מאז כניסתו לתפקיד השר לפיד עוסק באופן אישי בסוגייה הרגישה. שנתיים לאחר שנכלאה ולאחר מאמצים מדיניים החליט היום השופט בפרו לשחררה מהכלא והיא צפויה להגיע בקרוב לארץ".

לפיד אמר כי "בשבוע הראשון שלי במשרד מיניתי צוות מיוחד לטיפול בשחרורה של הודיה ועבדתי איתם צמוד. לא נחגוג לפני שנראה אותה נוחתת בארץ, אבל מותר כבר קצת לשמוח. בשבילי להגן ולשמור על צעירים עם צרכים מיוחדים זו חלק ממשימת חיי".

  • עוד באותו נושא:
  • פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully