וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות בירושלים ותנינים עצבניים: וואלה! תיקתקנו לכם את היום בדקה | צפו

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 13:34

מבזק וואלה תיקתקנו 18.08.20/מערכת וואלה!

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

לאחר שלושה ימי מאבק באש הצליחו כוחות הכיבוי לכבות את האש בהרי ירושלים. כ-25 אלף דונם של יערות עלו באש, ובכך למעשה הפכה השריפה לגדולה בתולדות המדינה, אפילו יותר מהשריפה שגרמה לאסון בכרמל. במזל, נכון לעכשיו אין נפגעים בנפש והנזקים לרכוש מצומצמים, אך הפגיעה בטבע היא הרסנית, ויידרשו עשרות שנים לשקם את היערות הירוקים.

הגבלות הקורונה נכנסו היום לתוקף וזאת במטרה לבלום את העלייה בתחלואה. ההגבלות כוללות את הרחבת התו הירוק על רוב הענפים המשק והפעלת התו הסגול בקניונים ובמרכזי מסחר והגבלות התקהלות. כנסו אלינו לאתר ותוכלו לעשות סדר בכל ההגבלות. הכל אני יכול בחופש הגדול? אז זהו, שלא!

אחרי המראות המטורפים מאפגניסטן של אלפי אזרחים צובאים על מסלולי ההמראה ונאחזים בכנפי מטוס של צבא ארצות הברית, כשכמה מהם תועדו צונחים למותם, הוגברה הביקורת על התנהלות הנסיגה של ארצות הברית מהמדינה. ראש הלשכה המדינית של טליבאן, חזר אתמול לאפגניסטן אחרי כיבושה בידי הארגון. חזרתו מסמלת את חזרתו של טליבאן לשלטון, 20 שנה אחרי שהופל על ידי ארצות הברית.

זוכרים את הממחטה הזאת של מסי? אז מסתבר שהיא שווה עכשיו, תחזיקו חזק, מיליון דולר. אשתו אנטונלה הביאה לו ממחטה בשביל לנגב את הדמעות בזמן מסיבת העיתונאים וכעת טוענים שאדם לא מזוהה לקח את הממחטה והעמיד אותה למכירה פומבית תמורת מחיר מנופח. אם זה נכון, הוא גאון. מצד שני, חיידקים, איכס.

דרמה ביוטה: נתחיל באזהרה- הוידאו קשה לצפייה. מאלפת תנינים הותקפה על ידי תנין בכלובו כשניסתה להאכיל אותו, אפשר לראות בסרטון שהתנין נועל את לסתו על היד שלה. אחרי מספר שניות, שנראו כמו נצח, היא ניצלה בזכות תושייה של אחד מעובדי המקום שקפץ על גב התנין והשתלט עליו. אפשר להירגע, כולם בריאים ושלמים. גם לתנין שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully