וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר עם פולין, רעידת אדמה בהאיטי וסטוקר בבית זמרת מפורסמת | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 15:25

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: המשבר עם פולין והסטוקר של טיילור סוויפט - ירדן ויזל מתקתקת את כל מה שצריך לדעת בחדשות/מערכת וואלה! ורויטרס

קרוב לעשרת אלפים חולי קורונה אובחנו בסף השבוע. מדובר בזינוק משמעותי בהיקף המאומתים ומספר החולים במצב קשה עבר את ה-500. ראש הממשלה בנט קורא לציבור להתחסן ואומר: "גם פרנסת אזרחי ישראל היא שמירה על חיים". פתיחת שנת הלימודים עדיין מוטלת בספק.

נשיא פולין הודיע כי יחתום על החוק שיגביל תביעות להשבת רכוש יהודי, זאת למרות המחאות מצד ישראל וארצות הברית בנושא. חתימתו מהווה את האישור הסופי לחוק שצפוי להקשות על יהודים לתבוע בחזרה נכסים ורכוש שהוחרמו על ידי הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. כאות מחאה, בישראל הודיעו כי הממונה על השגרירות בוורשה יחזור להתייעצויות בירושלים.

לפחות 304 בני אדם נהרגו אתמול בערב בהאיטי, כתוצאה מרעידת אדמה בעוצמה 7.2 שפקדה את המדינה. מאות נוספים נפצעו או מוגדרים נעדרים. המדינה הכריזה על מצב חירום של חודש. רעידת האדמה גרמה לנזק ולנפגעים רבים במדינה הענייה, הסובלת ממשבר פוליטי חריף אחרי ההתנקשות בנשיא.

זה שאת הזמרת הכי לוהטת ביקום, יכול גם להוביל לדברים פחות נעימים בחיים כמו למשל סטוקר מחוץ לבנין המגורים שלך. זה מה שקרה לזמרת טיילור סוויפט. הסטוקר שלה נסע 22 שעות רק כדי להגיע לבניין בו מתגוררת הכוכבת האהובה עליו. מזל שהיא לא היתה בבית בזמן הזה. מסתבר שהזמרת כבר רגילה לפרוצדורה, בשנת 2018 גבר טיפס על סולם, שבר חלון זכוכית ופרץ לביתה בניו יורק. הוא התקלח ונרדם במיטתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully