וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של עדי שנורתה בבת ים: "לא סיפרנו לבתה שהיא מאושפזת"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 9:21

ויקי פרץ, אמה של עדי בת ה־36 שנפצעה אנוש לאחר שנורתה, אמרה בריאיון ל-103FM כי בתה "נקלעה לקרב עבריינים". בהמשך לעדכון בית החולים כי חל שיפור במצבה של פרץ, אמה אמרה כי "היא מתאוששת"

אמה של עדי פרץ, האישה שנפצה אנוש מירי בבת ים ביום שני, אמרה הבוקר (חמישי) המשפחה עוד לא סיפרה לבתה של עדי כי היא מאושפזת מאז התקרית. "הנכדה בסדר, אך היא לא יודעת שאמה מאושפזת. היא נמצאת איתי ואנחנו מחבקים אותה ואוהבים אותה", אמרה בריאיון ל-103FM.

ויקי פרץ התייחסה לכיוון החקירה לפיו מדובר היה בטעות בזיהוי, ואמרה: "היא נקלעה לקרב של עבריינים, אין מה לעשות".

אתמול עדכן בית החולים איכילוב בתל אביב בו היא מאושפזת כי חל שיפור במצבה והיא נגמלה מהנשמה והחלה להראות סימני תקשורת ראשונים עם סביבתה. האם ויקי סיפרה על התאוששותה: "בתי יצאה מכלל סכנה, היא מרגישה טוב והכל בסדר גמור".

עדי פרץ, האישה שנפצעה אנוש מאירוע ירי בבת ים, 8 ביולי 2021. פייסבוק, אתר רשמי
עדי פרץ/אתר רשמי, פייסבוק

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אולם במגבלותיו ניתן לומר כי החקירה מתמקדת כעת במישור הפלילי. החשד המרכזי כפי שדווח עוד בליל האירוע הוא כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים שאליו עדי נקלעה בטעות.

גורם בכיר במשטרה סיפר לוואלה! כי "בחלוף מספר שעות ממועד האירוע הקשה, ובהתאם לממצאים שאספנו עד כה, החקירה בוחנת מספר כיוונים, ובהם חשד לירי אקראי לעבר הרכב, זאת לצד בחינת נסיבות ירי אחרות", אמר. בנוסף ציין כי קרוביה של פרץ מסרו עדות.

כמו כן, לידי וואלה! הגיעה ההקלטה של האזרח שדיווח למשטרה על האירוע, ובה הוא נשמע אומר לשוטרת: "נשמע צרור של יריות, יש צעקות, אנשים צועקים ברחוב. תגיעו מהר, נבהלנו שאין דברים כאלה, סגרנו את כל החלונות. זה היה נשמע כמו יריות, זה לא נפצים".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully