וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חתם בפריז סן ז'רמן, רוס ורייצ'ל בקאמבק בעולם האמיתי והאם יהיה סגר או שלא?

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 13:49

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: אשרם חזרה עם הזב לארץ וכוכבי "חברים" במערכת יחסים - ירדן ויזל מתקתקת את כל מה שצריך לדעת/מערכת וואלה! ורויטרס

הקורונה ממשיכה לצבור חולים מאומתים ועדיין לא ברורה מדיניות הממשלה: יהיה או לא יהיה סגר? שנת הלימודים תיפתח או לא? מישהו מוכן לעשות סדר? אני כבר הלכתי לאיבוד בין כל התו ירוק, סגול ושמח. הלללפפפ - זקוקה לעזרה.

המשחקים האולימפיים הסתיימו, הספורטאים הישראלים כבר חזרו לארץ, אבל ברוסיה קצת נתקעו על ההפסד של דינה אברינה למתעמלת הישראלית לינוי אשרם. במסגרת אתגר טיקטוק שהפך ויראלי ברשת, הגולשים מעלים ביצועים כושלים, שסוחטים תשואות מהשופטים. זאת כדי להעביר מסר שישראל לא הייתה צריכה לזכות בזהב. וואו, אולי תנוחו? לינוי אשרם זכתה לקבלת פנים כאלופה בישראל.

הזמרת תמר טאי עמר, שהשתתפה בתוכניות ריאליטי השירה "הכוכב הבא" וב"דה וויס", הלכה לעולמה בנסיבות טרגדיות והיא רק בת 23. עמר הגיעה לגמר העונה השלישית של "דה וויס" ולחצי הגמר בעונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". יהיה זכרה ברוך.

בשורה משמחת לחובבי הכדורגל: ליאו מסי שרק לפני יומיים עזב את ברצלונה בסאגה סוחטת דמעות, חתם אתמול בקבוצת פריז סן ז'רמן לשנתיים הקרובות. הוא ישתף פעולה עם כוכבי הקבוצה, ניימאר, אמבפה, וראמוס והוא צפוי להרוויח, תחזיקו חזק: כ-35 מיליון יורו נטו לעונה. העיקר לא לראות אותך בוכה מסי.

זה אומנם לקח עשר עונות, עשרים שנה (!), פרק איחוד מרגש ושנים של תפילות, אבל זה סוף סוף קרה: ג'ניפר אניסטון ודייוויד שווימר, צמד השחקנים שלנצח יזוהו עם הדמויות שגילמו - רוס ורייצ'ל מהסדרה "חברים", מנהלים מערכת יחסים. מסתבר ששווימר היה דלוק על אניסטון במהלך צילומי הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully