וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה לשחרר רוצח אם ובתה: "הוא חמוד מדי לכלא"

11.8.2021 / 23:48

כוכב טיקטוק בן 21 הודה והורשע בדריסה למוות של אם ובתה התינוקת במהלך מרוץ מכוניות מאולתר. הוא נידון ל-24 שנות מאסר אולם מעריציו הרבים טוענים שהעונש מוגזם ומחתימים עצומה לשיחרורו המוקדם

קמרון הרין בן ה-21 נידון בחודש אפריל ל -24 שנות מאסר בטמפה, פלורידה, לאחר שנמצא אשם ברצח בעזרת כלי רכב, אבל בטיקטוק ובטוויטר החל קמפיין מאסיבי לשיחרורו מהכלא - בגלל שהעונש חמור מדי ובגלל שהוא "חמוד מדי" מכדי להיות במאסר.

בשנת 2018, כשהוא בן 18, הרין השתתף עם רכב המוסטנג שלו במירוץ מכוניות מאולתר ברחוב במהלכו פגע והרג את ג'סיקה רייזינגר-ראובנולט ובתה ליליה בת השנה וחצי. בחקירה התגלה כי במהלך המירוץ הוא נסע במהירות של כ-250 קמ"ש וכשפגע באם ובתה הוא נהג במהירות של כ-70 קמ"ש, באזור מגורים. בתחילה הוא סרב להודות בהאשמות נגדו אך באפריל השנה הוא הודה בהן ונידון ל-24 שנות מאסר. השופט הסביר שעונשו של הרין נקבע על סמך עברו המתועד בנהיגה מסוכנת ובמהירות מופרזת.

הרין, בעצמו טיקטוקר עם למעלה משני מיליון עוקבים, צבר מעריצים רבים שכעת דורשים שישוחרר מוקדם מהכלא בטענה כי גזר הדין חמור מדי וכי הוא "חמוד מדי" מכדי להיכנס לכלא.

כמו שמסבירה הטיקטוקרית הזו

ברחבי הרשתות החברתיות, גולשים רבים טענו כי לקמרון מגיע עונש קצר יותר, ונימקו את טענתם בין היתר בכך שהשוו אותו למשפטים אחרים על פשעים דומים. גם ההאשטאג "#JusticeForCameron" (צדק לקמרון). הפך לוויראלי יחד עם סרטונים שלו שמציגים את פניו העצובות במהלך המשפט והפכו לפופלאריים ברשת.

עוד בוואלה

מי מה"פושעות הכי סקסיות בעולם" תהפוך לדוגמנית על?

לכתבה המלאה

ב"טמפה ביי טיימס "שוחחו עם אמה של הרין על השיגעון סביב בנה, שלדבריה הוא "כמעט כמו אובססיה לא בריאה". על פי הפרסום, טוויטר השעתה כבר 900 חשבונות שיצרו תוכן על הרין בגין הפרת הנחיות הקהילה, מה שגרם להיעלמותם של כ -90,000 ציוצים. בנוסף עלה חשד שחלק מהחשבונות התומכים בו הם למעשה בוטים, כיוון שנראה לפתע שיש לו מעריצים ותומכים רבים במזרח התיכון ואסיה.

קמרון עצמו מחק לאחרונה את כל סרטוני הטיקטוק שלו אך אוהדיו המשיכו בשלהם ועשרות אלפים מהם חתמו על עצומה שכותרתה "קמרון הרין בן 21. בכלא ל -24 שנים. אנחנו דורשים צדק בשבילו".

ומה עם הקורבנות האמיתיים?

גולשים רבים אחרים התרעמו על התמיכה ברוצח המורשע והזכירו כי הוא נידון לכלא בגלל רצח של אם ובתה חפות מפשע. חלק טענו שעונשו הוא בדיוק מה שמגיע לו, וכי אלה ש"מחפשים צדק עבורו" עושים זאת רק מכיוון שקמרון הוא בחור לבן אטרקטיבי למראה ושקשה לראות תמיכה מסוג זה עבור מישהו מגזע אחר או מרקע חברתי -כלכלי אחר.

למרות הסערה ברשתות החברתיות השונות, בניו יורק פוסט דווח שסביר מאוד להניח שהרין יישאר בכלא ויירצה את כל עונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully