וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת האמריקנית נגד הנסיך אנדרו תובעת אותו: "תקף מינית כשהייתי קטינה"

וירג'יניה ג'ופרה, שהייתה אחת המתלוננות נגד ג'פרי אפשטיין, טוענת שבנה של מלכת בריטניה תקף אותה בגיל 17 בלונדון ובארה"ב. "אני ממשיך להתחרט על חברותי עם אפשטיין, התאבדותו הותירה שאלות לא פתורות רבות", מסר הנסיך

וירג'יניה ג'ופרי, שטוענת כי הותקפה בידי הנסיך אנדרו. וירג'יניה רוברטס, אתר רשמי
הפרשה מסבכת את בית המלוכה. אנדרו לצד ג'ופרה, ומקסוול מאחוריהם/אתר רשמי, וירג'יניה רוברטס

אישה אמריקנית שטוענת שנוצלה על ידי הנסיך הבריטי אנדרו בגיל 17 הגישה אתמול (שני) תביעה נגדו בבית משפט בניו יורק. וירג'יניה ג'ופרה, שהייתה אחת המתלוננות נגד עבריין המין ג'פרי אפשטיין, טוענת שהיא הותקפה מינית על ידי בנה של המלכה אליזבת בלונדון ובניו יורק. התביעה הוגשה על בסיס חוק בניו יורק להגנת קורבנות צעירים, המאפשר להם להגיש תביעות נגד התוקפים שלהם.

ג'ופרה, ששמה הקודם היה וירג'יניה רוברטס, טוענת שהדוכס ניצל אותה מינית לפני 20 שנה בביתה הלונדוני של גיליין מקסוול, שהייתה מקורבת של אפשטיין, ובבתיו של אפשטיין במנהטן ובאי ליטל סנט ג'יימס. מקסוול מכחישה את ההאשמות שהיא שיתפה פעולה עם אפשטיין בניצול ארבע קטינות. משפטה ייפתח בנובמבר.

בתביעה נטען כי הנסיך אנדרו ונציגיו דחו את הבקשות לספק "עובדות, הקשר או הסבר כלשהו שיש לו, ולחפש אחר גישות אלטרנטיביות לפתרון המחלוקת". בתביעה נאמר כי הנסיך ביצע בה מעשים מיניים לא הסכמתה, כשהוא מודע לגילה ושהיא "קורבן סחר במין". עוד נכתב כי מעשיו "הקיצוניים והמקוממים" ממשיכים לגרום לג'ופרה, כיום בת 38, "לחץ ונזק רגשי ופסיכולוגי משמעותיים".

"במדינה הזאת, אף אדם, בין אם הוא נשיא או נסיך, נמצא מעל החוק, ואף אדם, לא משנה כמה חסר כוח או פגיע הוא, משולל מהגנה של החוק", נכתב במסמכים. "לפני 20 שנה, הונו, כוחו, עמדתו וקשריו של הנשיך אנדרו אפשרו לו לנצל נערה מפוחדת ופגיעה, כשאיש לא היה שם להגן עליה. הוא היה צריך לתת דין וחשבון לפני זמן רב".

הנסיך אנדרו, בן 60, הכחיש את הטענות שלה, מאז שהטיחה אותן בו ב-2019. גם לאחר התביעה שלה, הוא התעקש על חפותו. הפרשה הביכה את ארמון המלוכה, ואנדרו פרש מהחיים הציבוריים לאחר התפוצצותה.

"אני ממשיך להתחרט בצורה חד-משמעית על חברותי עם ג'פרי אפשטיין. התאבדותו הותירה שאלות רבות לא פתורות, במיוחד עבור הקורבנות שלו, ויש לי סימפטיה עמוקה עם כל מי שנפגע ורוצה סגירת מעגל. אני יכול רק לקוות, שבבו העת, הם יוכלו לשקם את חייהם. כמובן, אני מוכן לעזור לכל סוכנות אכיפת חוק מתאימה בחקירותיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully