וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו התארחה בסוויטה הנשיאותית - ושילמה פחות מרבע מהמחיר

לפי פרסום של כתב כאן 11 מיכאל שמש, מלון דן כרמל בחיפה אירח את ראש האופוזיציה ששילם 2,000 שקלים ללילה בלבד עבור הסוויטה במקום המחיר המקורי - 9,000 שקל ללילה. כן פורסם כי נתניהו דרש מהמדינה עשרות אלפי שקלים למימון תיקון המזגן בביתו בקיסריה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו שילמו פחות מרבע מהמחיר המלא עבור אירוח בבית מלון - כך פרסם הערב (שני) כתב כאן 11, מיכאל שמש. על פי הפרסום, מלון דן כרמל בחיפה אירח את נתניהו למשך שני לילות, בסוויטה הנשיאותית. היחצ"ן רני רהב אף פרסם הודעה בה נכתב כי המלון סגר עבורו את כל הקומה העשירית, והוסיף להודעה תמונה של נתניהו יחד מנכ"ל המלון.

בדיקה באתר המלון העלתה כי המחיר עבור הסוויטה הנשיאותית עומד על כ-9,000 שקלים ללילה, ומבדיקת כאן חדשות עלה כי ראש הממשלה לשעבר שילם סכום של כ-2,000 שקלים בלבד ללילה, מה שיצר פער של כ-15 אלף שקלים מהמחיר המקורי.

בנוסף לכך, בכאן חדשות פורסם כי כמה ימים לפני שסיים את תפקידו כראש ממשלה, פנה נתניהו לגורמים במשרד ראש הממשלה וביקש לתקן על חשבון המדינה את המזגן הראשי בבית בקיסריה, כשעלות התיקון מוערכת בסכום של 70 עד 120 אלף שקלים. המדינה סירבה בתוקף למימון, ונתניהו נאלץ לממן אותו בעצמו.

משפחת נתניהו יחד עם מנכ"ל מלון דן כרמל וצחי נוי, 9.8.21. מלון דן כרמל, אתר רשמי
משפחת נתניהו עם מנכ"ל המלון, וצחי נוי ששימש כמלצר לזוג/אתר רשמי, מלון דן כרמל

אחרי כחודש בו משפחת נתניהו כבר אינה מתגוררת במעון הרשמי בבלפור, במשפחה לא מיהרו לשוב לביתם בקיסריה, כשגורמים טוענים כי הסיבה היא המזגן המקולקל. בשבועות שחלפו בילה ראש האופוזציה בעיקר בבתי מלון, בהם מלון לאונרדו פלאזה בירושלים, על חשבון הכנסת ומתוקף זכאותו כחבר כנסת, במלון איילנד בנתניה ובסוף השבוע האחרון במלון דן כרמל בחיפה.

מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה לכאן חדשות כי "משפחת נתניהו שילמה עבור תיקון המזגן בקיסריה מכיסה הפרטי. ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא ידע שקיים הבדל במחיר בין החדר שהוזמן לזה שקיבל בפועל. משהובא הדבר לידיעתו - הורה מייד לשלם את ההפרש".

ממלון דן כרמל נמסר בתגובה לכאן חדשות: "ראש הממשלה לשעבר התארח בדן כרמל ושילם בעצמו. מעולם המלון לא מסר פרטים כאלו או אחרים על אורח כזה או אחר. אנו מציעים לא להיתפס לשמועות ורכילויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully